חדשות

מרגש: אחרי האצטדיון על שמו בבאר שבע, נחנך ביבנה גן ציבורי ע"ש יעקב טרנר

חדשות12 בינואר 2020    2 דקות
0

בסוף החודש הבא, יחגוג ראש עיריית באר שבע לשעבר והמפכ"ל ה-10 של משטרת ישראל יום הולדת 85

מרגש: אחרי האצטדיון על שמו בבאר שבע, נחנך ביבנה גן ציבורי ע"ש יעקב טרנר
התקשה להסתיר את התרגשותו. טרנר בחנוכת הגן הציבורי ביבנה | צילום: דוברות עיריית יבנה

לאחר שלפני כמה שנים, נקרא האצטדיון העירוני החדש בבאר שבע על שמו, חנכה באחרונה עיריית יבנה גן ציבורי ע"ש יעקב טרנר (ראש עיריית בירת הנגב לשעבר, המפכ"ל ה-10 של משטרת ישראל, מפקד בחיל האוויר ונשיא הסניף הישראלי של ארגון השוטרים הבינלאומי IPA). ל"שבע" נמסר, שטרנר (שיחגוג בסוף החודש הבא יום הולדת 85) הוביל בשנות ה-90 את הקמת השכונה המשטרתית ביבנה, בה מתגוררות 255 משפחות, ומועצת העיר יבנה החליטה לא מכבר לקרוא את הגינה הציבורית בשכונה על שמו.

בטקס חנוכת הגן הציבורי, שהתקיים בקונסרבטוריון העירוני, השתתפו ראש העירייה צבי גוב-ארי, טרנר ובני משפחתו, מפקד תחנת משטרת יבנה סנ"צ שלומי בן-שטרית, קציני התחנה ושוטריה, ממלאי מקום וסגני ראש הרשות, חברי מועצה, מנכ"ל העירייה, חברי ועד השכונה המשטרתית, גימלאי המשטרה, תושבים ואורחים רבים.

גוב-ארי סיפר על פועלו רב השנים של טרנר למען ביטחון ישראל במסגרת חיל אוויר הישראלי: "יעקב סיכן את חייו פעמים רבות במהלך שירותו את עם ישראל, ובהמשך שירת נאמנה כראש להק כוח אדם בחיל האוויר וכמפכ"ל משטרת ישראל. יש בליבי הרבה אליך, הרבה אנשים אוהבים ומעריצים אותך. בכל מקום הותרת חותם אדיר".

תנ"צ (בדימוס) מוטי נחמני, כיום מנהל אגף הביטחון והסדר הציבורי, העלה על נס את פועלו של המפכ"ל ה-10 למען שוטרי ישראל. תנ"צ בדימוס ג'קי בריי המתגורר בשכונה המשטרתית ביבנה, הדגיש את פועלו של טרנר: "הינך איש חזון ההופך את העשייה ליצירה של ממש. אנו תושבי השכונה יודעים להוקיר את פועלך והפיכתה של השכונה לפנינה ירוקה בעיר שמהווה דוגמה ומופת לערים אחרות".

עו"ד גל שרון (סגנית נשיא ארגון השוטרים איפ"א בישראל): "לא אשכח את אבן הפינה להקמת השכונה, והנה רבים מהנוכחים כאן מתגוררים בה כחצי יובל. יעקב טרנר אוהב את השוטרים, ולעולם לא נשכח את תרומתך. כולנו מאחלים לך בריאות ואושר".

ואילו טרנר עצמו התקשה להסתיר את התרגשותו ואמר: "אני נרגש הערב ושמח על היוזמה של אנשי יבנה וחברת המועצה עו"ד דורית בן מאיר וראש העירייה צבי גוב-ארי שנתן את ברכתו. גוב-ארי שיכנע בזמנו את מינהל מקרקעי ישראל בצורך להקים את השכונה הצבאית ביבנה, ואסור לשכוח זאת".

ראש עיריית באר שבע לשעבר תיאר את שלבי אכלוס פרויקט השכונה המשטרתית ביבנה, חבלי הלידה של הקמתה והמאמצים והתקציבים  שנדרשו לשם כך: "יבנה עיר לתפארת, ואני גאה ונרגש על הזכות שניתנה לי, ומודה לכם על הכבוד ועל שמצאתם לנכון לכבדני ביום המרגש הזה במעמד כל כך הרבה חברים נפלאים שבאו למרות מזג האוויר הקשה. תודה רבה לכולכם".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה