חדשות

עובדים נחוצים גם מעל גיל 70

חדשות12 בינואר 2020    2 דקות
0

אחראי מוטמנים באגף איכות הסביבה יהודה דיין ומנהלת המדור לתכנון עיר באגף ההנדסה אליזבט ויינשטיין יועסקו בעיריית באר שבע עד סוף ינואר 2021

עובדים נחוצים גם מעל גיל 70
ניר גורליצקי. המשך העסקה הכרחי | צילום: ארכיון "שבע"

מועצת עיריית באר שבע אישרה בישיבתה האחרונה את הארכת כהונתם של 2 עובדי עירייה מעבר לגיל 70, הגיל המרבי בחוק להעסקת עובדים, זאת בשל נחיצותם של העובד והעובדת למערכת העירונית. קודם לכן, אישר ראש הרשות רוביק דנילוביץ' את ההמלצות בעניין 2 העובדים של הוועדה להארכת שירות בעירייה, שהתקבלו פה אחד.

מנהל אגף משאבי אנוש ברשות ניר גורליצקי כתב למנכ"לית העירייה אבישג אבטובי, שלפי פרוטוקול הוועדה, הכרחי להאריך עד סוף ינואר 2021 את שירותו של אחראי מוטמנים באגף איכות הסביבה יהודה דיין, "שכן מהות תפקידו של העובד דורשת מיומנויות ויכולות מקצועיות ייחודיות, ועזיבתו את המערכת תיצור קושר מהותי באיתור עובד שיספק" לרשות "מענה מקצועי דומה. כמו כן, מכלול השירותים שהעובד מספק למערכת הינו בעלות נמוכה משמעותית למול האפשרות להוצאתם לגורמי חוץ, אם יפרוש".

תקציר נתוניו של דיין (שיהיה בן 70 בסוף החודש) הוצג בוועדה להארכת שירות, כמו גם מכתב הבקשה של העובד להמשיך בהעסקתו בעירייה. אגף איכות הסביבה העביר לוועדה את המלצתו על המשך ההעסקה של דיין, לאור העובדה שבין היתר מדובר בעובד מסור ונאמן לעבודתו, הזוכה לשבחים רבים, הן מהרשות עצמה והן מתושבי העיר. בחוות הדעת ובפני חברי הוועדה להארכת שירות הודגש, שמהות תפקידו של אחראי המוטמנים דורשת מיומנויות ויכולות מקצועיות ייחודיות, ועזיבתו את המערכת תיצור קושי מהותי באיתור עובד שיספק לעירייה מענה מקצועי דומה. בנוסף לטעמים מיוחדים אלה, הובא בפני הוועדה להארכת שירות מצבו האישי של העובד בהיותו חלק ממשפחה שכולה, והוועדה ביקשה להתחשב גם בכך.

ואילו לגבי מנהלת המדור לתכנון עיר באגף ההנדסה אליזבט ויינשטיין, כתב גורליצקי לאבטובי, שלוויינשטיין אושרה כבר הארכת שירות מעבר לגיל 70 עד סוף החודש. הארכת שירותה הנוספת הכרחית, שכן פרישתה עשויה לגרום לקושי רב בתפקוד מחלקתה, וזאת כאשר במצבת כוח האדם במחלקה חסרים כיום 2 תקנים שאינם מאוישים, ואף טרם נבחר מנהל מחלקה קבוע. כמו כן, עבודתה של ויינשטיין כמתכננת במחלקה נשענת רבות על ידע רב ערך שנצבר, ובמצב בו העובדת הינה הוותיקה במחלקתה יש לכך משמעות נרחבת ואף יותר מכך, כאשר בנקודת זמן זו היא מנהלת את עיקר העבודה בתוכניות רבות המשמעות של מחלקתה. בשל כל אלה המשך העסקתה של העובדת הכרחי לטובת תפקוד תקין של מחלקתה ואגף ההנדסה, לנוכח היקפי העבודה הגדלים כחלק ממציאות בה העיר צומחת באופן מואץ".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה