חדשות

כבוד לחברת מועצת העיר באר שבע לשעבר

חדשות8 בינואר 2020    דקה אחת
0

3 אותות כבוד הוענקו בארה"ב למחזיקת תיק התיירות לשעבר בעירייה, המשמשת כראש מחלקת העלייה בהסתדרות הציונית העולמית

כבוד לחברת מועצת העיר באר שבע לשעבר
עדיין נרגשת מהמעמד. רוזנברג-קורטני בארה"ב | צילום: באדיבות מרינה רוזנברג-קוריטני

כבוד גדול לבאר שבע: חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התיירות לשעבר מרינה רוזנברג-קוריטני המשמשת כיום כראש מחלקת העלייה בהסתדרות הציונית העולמית, זכתה באחרונה ב-3 אותות כבוד יוקרתיות בארה"ב, על פעילותה לעידוד העלייה לישראל.

ל"שבע" נמסר, שפרויקט "גולדן גולדה" ע"ש ראש הממשלה המנוחה גולדה מאיר, הפרויקט המיוחד אותו הגתה רוזנברג-קוריטני, זיכה אותה ב-3 פרסים יוקרתיים, ומקבל הערכה רבה בקרב יהודים ברחבי העולם. ראש מחלקת העלייה בהסתדרות הציונית העולמית, שחזרה בסוף השבוע שעבר ארצה משליחות בארה"ב (כולל ביקור ב-17 מוקדים מחוף לחוף, בהשתתפות יותר מ-4000 יהודים), ציינה בסיפוק רב את הצלחתה בעידוד העלייה לישראל.

בכנסים אליהם הגיעה רוזנברג-קוריטני נכחו בכירים במוסדות השלטון העירוניים בניו יורק, דמויות בולטות בקהילה היהודית באמריקה ונציגים בכירים מהנציגות הישראלית במדינה, ביניהם דני דיין (הקונסול בניו יורק). במהלך 3 טקסי קבלת האותות אותם היא הודתה לצוותים העמלים רבות למען העלייה: "היטבתי לראות מרחוק, שניצבתי על כתפי ענקים; אתם צוות המחלקה לעידוד עלייה והצוות שלי בצפון אמריקה, אתם הענקים שלי".

רוזנברג-קורטני, שעדיין נרגשת מהמעמד המכובד לו זכתה, מתארת את הפרויקט: "הסיפור התחיל מזה שהתחלתי לבדוק מי משפיע אם לעלות או לא במשפחה. בדקנו ולא מצאנו נתונים, אז באתי למשרד הקליטה, וביקשתי לעשות יחד איתם סקר בנושא". לדברי ראש מחלקת העלייה, התברר שמי שנותנת את ברכת הדרך לעלייה ארצה היא האישה, ומכאן הדרך הקצרה לגרום לבני המשפחה לעלות. רוזנברג-קורטני הוסיפה, שלפרויקט המוצלח יש המשך, ושהיא מתכוונת להרחיב את עידוד העלייה, כשהיעד הבא שלה הוא הדור הצעיר: הנערות.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה