חדשות

כתב אישום: הטרדה מינית ומעשים מגונים בבת 11

חדשות6 בינואר 2020    דקה אחת
0

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד הנאשם רון חדד, תושב ירוחם כבן 21, בגין עבירות של מעשה מגונה והטרדה מינית בקטינה בת 11

כתב אישום: הטרדה מינית ומעשים מגונים בבת 11
צילום אילוסטרציה: יהונתן שאול

לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן, בדצמבר 2019 פנה הנאשם באמצעות האינסטגרם לקטינה בת כ-11, ובמהלך כשבועיים ניהל עמה שיחות וידאו וצ'אט באינסטגרם וכן התכתב עמה באמצעות הווטסאפ. במהלך שיחות אלה עם הקטינה, ביצע הנאשם כלפיה מעשים מגונים ועבירות של הטרדה מינית.

בנוסף, הנאשם ביקש מהמתלוננת להיפגש עמו במקום מבודד ואף איים כי יפגע בעצמו אם לא תסכים לעשות זאת. בסופו של דבר, נפגש הנאשם עם הקטינה בשעות הערב בחצר בית הספר בו למדה הקטינה וצוות בית הספר הבחין בו. בהמשך, חשפה הקטינה את העבירות בפני צוות בית הספר, אשר פנה למוקד 105 של משטרת ישראל, דבר שהוביל למעצרו של הנאשם.

הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה