חדשות

קבסה מיחזור

חדשות2 בינואר 2020    2 דקות
0

חברת "נגב אקולוגיה" קראה למפעל תעשיות המיחזור שלה באופקים ע"ש ניקול קבסה ז"ל שהייתה עובדת החברה

קבסה מיחזור
"זכינו במשפחה מדהימה". טקס קריאת המפעל ע"ש ניקול קבסה | צילום: "צבי תקשורת"

מפעל תעשיות המיחזור של חברת "נגב אקולוגיה" באופקים ייקרא מעתה ע"ש ניקול קבסה ז"ל. ל"שבע" נמסר, שבנובמבר האחרון נהרגה קבסה בתאונת דרכים קטלנית, כאשר חצתה את הכביש בשדרות הרצל בעיר. אתמול (שלישי), בנוכחות בני משפחה וחברים של ניקול הודיעה "נגב אקולוגיה" שמפעלה באופקים ייקרא על שמה.

קבסה הייתה אם חד הורית לתאומים, טליה ואיתי בני ה-9. לאחר מותה, דבי אחותה של ניקול אימצה את הילדים, ופנתה לעזרת הציבור לבקשת תרומות למען הענקת חיים טובים לילדים, כדי שלא יחסר להם דבר. קבסה עבדה יותר מ-8 שנים בחברת "נגב אקולוגיה", יותר ממחצית הזמן במפעל תעשיות המיחזור באופקים. מנהלת המפעל גילה כהן, הייתה חברתה הקרובה ביותר. במטרה להנציח את זכרה, החליטה "נגב אקולוגיה" להוסיף את שמה של ניקול למפעל. מנכ"ל החברה ערן שמרלק הודיע בטקס ש"נגב אקולוגיה" הקימה קרן מלגות ללימודים ל-2 הילדים של קבסה.

באירוע המיוחד אמרה כהן: "ניקול הייתה אדם צנוע, חייכן, היה איכפת לה מכולם, מקצועית מאוד וחכמה. אנחנו נעשה הכל, כדי לשמר את זכרה. אני מודה לחברה שלי, המשפחה שלי, 'נגב אקולוגיה', שמכבדת ככה את זכרה של ניקול, ובחרה לקרוא למפעל על שמה".

שמרלק: "את חסרונך העמוק ימלאו רק מלים וזיכרונות. בעוד כמה שעות, רבים יציינו את העשור, ולמשפחה אחת כאן אין מה לחגוג; הם איבדו אם ואחות, את היקרה להם מכל. מותה בטרם עת של ניקול הותיר אותנו המומים וכואבים.  בשמי ובשם עובדי 'נגב אקולוגיה' אני מחזק את ידכם בשעה הקשה הזאת. הייתה לי ולעובדי החברה הזכות להכיר את ניקול, דמות חיובית ומוערכת על כל חבריה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לכל עובדי 'נגב אקולוגיה' שלאחר הטרגדיה נרתמו לעזור, כל אחד בדרכו. החברה נמדדת גם ברגעי עצב ומשבר; הפגנתם רגש וחוזקה כמו משפחה אמיתית. אני ממש גאה בכם"!

לאה קבסה: "המעמד הזה בהחלט מרגש את כל המשפחה. מה שהכי מתמצת את ניקול זה מה שכתבנו על המצבה שלה: 'דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום'. זה ממצה את כל העשייה והלך הרוח של מי שהייתה ניקול עבורנו ועבורכם. אנו כמשפחה חווינו אחות גדולה, מכילה, דואגת, מחייכת תמיד, עם נטייה להסתכל על חצי הכוס המלאה. ניקול אהבה כל אחד ואחד מכם, עובדי 'נגב אקולוגיה'. היום אנחנו מבינים כמה ניקול זכתה במשפחה מדהימה, שנקראת משפחת 'נגב אקולוגיה'. אני באמת רוצה להגיד תודה ענקית לכולם על הדרך שאתם עושים איתנו, אנו מרגישים כל כך עטופים ואהובים, בזכותכם".

פרטים לתרומות למשפחה: בנק מסד 46 סניף 503 מספר חשבון 623115.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה