חדשות

להבים: המקלטים הכי יפים

חדשות2 בינואר 2020    דקה אחת
0

מועצת להבים היא הזוכה היחידה מהנגב בתחרות "המקלט והמיגון במרחב האזרחי" של פיקוד העורף ו"המועצה לישראל יפה"

להבים: המקלטים הכי יפים
כבוד וביטחון. ניסן מקבל את תעודת ההצטיינות | צילום: דובר צה"ל

יישוב הווילות היוקרתי להבים זכה בתחרות ה-10 "המקלט והמיגון במרחב האזרחי" של "המועצה לישראל יפה" בקטגוריה של מועצה מקומית, כאשר גם ביתר הקטגוריות לא נרשמת זכייה של אף יישוב מהנגב. ל"שבע" נמסר, שאת התחרות שטקס הסיום שלה התקיים בבית "המועצה" בתל אביב, הוביל פיקוד העורף בשיתוף "המועצה לישראל יפה", שהיא עמותה ישראלית הפועלת לקידום איכות החיים בארץ באמצעות שמירה על כל מרכיבי סביבת החיים ובפרט בהיבטי טיפוח ערכי הנוף והחזות הסביבתית.

הפיקוד מכיר בחשיבותה של המשכיות התחרות שהפכה למסורת, ומסייעת לשפר את מוכנות העורף במדינת ישראל תוך שיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות. שותפים משמעותיים נוספים בתחרות הם משרד הפנים, מרכז השלטון המקומי ומרכז המועצות האזוריות, התורמים בכך לביטחון האזרחי במדינה.

היישובים הזוכים, בהם כאמור להבים (שבראש המועצה שלה עומד יוסי ניסן), בלטו בעידוד אחזקת המקלטים הציבוריים ומרחבים מוגנים ותחזוקתם השוטפת בעת שגרה כהכנה למצבי חירום. בחירתם נקבעה בהתאם לביקורות מקלטים שבוצעו בידי פיקוד העורף במהלך השנה לצורך בחינת כשירות המקלטים. קריטריון נוסף היה נתוני משרד הפנים לגבי מימוש תקציב התגוננות אזרחית של הרשות לאחזקת מקלטים וכן לפי גודל ופעילות היישוב.

מוביל הטקס, אלוף משנה במיל' אלדד זייד, סיכם שהפיקוד "פועל להכנת אוכלוסיית ישראל להתמודדות טובה יותר במצבי החירום השונים, לשם הצלת חיים וחיזוק החוסן הלאומי. אנו מעריכים את פעילות ערים אלה שמחזקת את חוסן תושביהן ומצילה חיים. ראשי הרשויות, המועצות האזוריות והיישובים נוטלים חלק בפרויקט חשוב זה, מתוך שותפות לעשייה. פעילותם זו מביאה לידי ביטוי את תרומתם לביטחון התושבים במדינת ישראל, בשגרה ובחירום כאחד".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה