חדשות

תעסוקה ומסחר במתחם ההסתדרות בבאר שבע

חדשות30 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

הופקדה להתנגדויות תוכנית מפורטת שתכלול גם מגורים על המגרש בו שוכן מבנה מועצת הפועלים בבירת הנגב

תעסוקה ומסחר במתחם ההסתדרות בבאר שבע
"אטרקטיבי במיוחד". הדמיית התוכנית | הדמיה: "מרש אדריכלים"

הוועדה המחוזית דרום הפקידה באחרונה להתנגדויות תוכנית מפורטת למתחם מגורים, תעסוקה ומסחר על המגרש בו שוכן מבנה מועצת הפועלים של באר שבע שבבעלות "חברת העובדים".

ל"שבע" נמסר, שהתוכנית תאפשר עיבוי משמעותי של זכויות הבנייה, במטרה לאפשר הקמה של 2 מגדלי מגורים עם חזית מסחרית על שדרות רגר ומבנה משרדים עם חזית מסחרית וציבורית על רחוב התקווה. המרכז האזרחי של בירת הנגב המהווה מרכז עסקים ראשי וכולל גם משרדי עירייה וממשלה הופך בשנים האחרונות למעורב שימושים, ומכיל גם מגורים. במתחם של "חברת העובדים" יבנו מגורים את שדרת רגר המתחדשות בימים אלה, וכן יהיו בו חזית מסחרית מלווה רחוב, ובעורף על בסיס מדרחוב התקווה המחבר את תחנת רכבת מרכז עם בניין הרשות מבנה משרדים בן 7 קומות גם עם חזית מסחרית ו-3 כיתות גן ילדים.

לדברי האדריכל רם מרש (עורך התוכנית), "המתחם מהווה המשך למגמה הקיימת במרכז העירוני של באר שבע, ברוח תוכנית המתאר החדשה המעודדת עירוב שימושים. הפרויקט נותן דגש רב למפלס הרחובות תוך קישוריות להולכי רגל בין שדרות רגר לרחוב התקווה באופן שמרב פיתרונות החנייה יהיו תת קרקעיים. התוכנית מכילה שלביות שתאפשר הקמה ופינוי של המבנים הקיימים במגרש באופן מודולרי. אין ספק שמיקום המגרש, התמהיל ומגוון השימושים יהפכו אותו לאטרקטיבי במיוחד, ויהוו חוליה חשובה בהתפתחות העתידית של המרכז האזרחי".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה