חדשות

ראשונים ברובוטיקה

חדשות30 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

נבחרת הרובוטיקה המשותפת של ערד ותיכון ליוינגסטון שבניו ג'רזי העפיל לאליפות ניו ג'רזי

ראשונים ברובוטיקה
הישג בינלאומי. הנבחרת המשותפת של ערד עם תיכון אמריקאי | צילום: דוברות עיריית ערד

הישג נאה לערד בתחום הרובוטיקה: נבחרת הרובוטיקה המשותפת של ערד ותיכון ליוינגסטון (ניו ג'רזי),  העפילו לאליפות ניו ג'רזי. ל"שבע" נמסר, שהתלמידים מערד פועלים ב"תפוח פיס" ערד, מרכז מצוינות עירוני.

נבחרת הרובוטיקה המייצגת את ערד היא נבחרת בינלאומית המבוססת על שיתוף פעולה בין תלמידים מהעיר הדרומית ותיכון ליוינגסטון בניו ג'רזי. הנבחרת הוקמה כחלק ממיזם קשרי גומלין בסיוע הפדרציה היהודית, שותפות "ביחד מטרו-ווסט" ו"הסוכנות היהודית", במטרה לקדם את קשרי הנוער בין הקהילות השונות. היא משתתפת בתוכנית הרובוטיקה העולמית "FTC – First Tech Challenge", ומתמודדת בתחרויות בישראל ובארה"ב. נבחרת הרובוטיקה מונה 7 תלמידים מערד הפועלים כאמור ב"תפוח פיס" ערד, ו-7 תלמידים מתיכון ליוינגסטון – ניו ג'רזי, הפועלים במועדון הרובוטיקה הבית ספרי.

הנבחרת החלה לפעול ביוני השנה, כאשר התלמידים האמריקאים התארחו כשבוע בערד. משלב זה החלו התלמידים בפיתוח תוכנית עבודה משותפת המגשרת על האתגרים השונים לצורך יצירת רובוט תחרותי משותף.

כחלק מההיערכות לתחרות האזורית שבתיכון ליוינגסטון, יצאה המשלחת הישראלית להתארח אצל העמיתים האמריקאים למשך כשבוע. ב-8 בחודש התקיימה התחרות בה השתתפו כ-28 קבוצות מניו ג'רזי. בתחרות זו זכתה הנבחרת המשותפת לחשיפה נרחבת, והועמדה לזכייה בפרסים רבים. בסיום התחרות קיבלה הנבחרת את הפרס היוקרתי INSPIRE AWARD שזיכה את הקבוצה בהעפלה לאליפות ניו גרזי.

הנבחרת תתחרה באליפות ישראל שתתקיים ב-19 וב-20 בפברואר בהיכל "שלמה" בתל אביב ובאליפות ניו ג'רזי שתיערך ב-15 במרץ במייפלווד – ניו ג'רזי, ארה"ב.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה