חדשות

חגיגת החנוכה של ויצ"ו באר שבע

חדשות30 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

מסיבת חג שמחה במיוחד התקיימה בסניף של תנועת הנשים הגדולה

חגיגת החנוכה של ויצ"ו באר שבע
"נהנו בעיקר מהעשייה החברתית". חוגגים בוויצו | צילום: נעמי גרשקוביץ

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', מנכ"ל חברת "כיוונים" שלומי נומה, יו"ר התאחדות עולי רומניה בבירת הנגב והאזור ד"ר נתן כהן, יו"ר ועדת ההתנדבות בעירייה עו"ד מינה קלמן-חדד ומנהלת אגף הרווחה ברשות אתי כהן השתתפו באחרונה במסיבת חנוכה שהתקיימה בסניף ויצ"ו בבירת הנגב.

ל"שבע" נמסר, שהמסיבה (שאורגנה בידי יו"ר הסניף קרולה צ'אושו ויו"ר ועדת תרבות בוויצו באר שבע תמר שדה) הייתה שמחה במיוחד, כולל שירה וריקודים בהובלת האמן האורח אלי ביטון. הנוכחים נהנו גם מכיבוד עשיר, אבל כדברי עו"ד קלמן-חדד, "בעיקר מהעשייה החברתית הברוכה של ויצ"ו למען הקהילה. ויצ"ו יחד עם ועדת ההתנדבות העירונית בראשה יש לי הזכות לעמוד נפעל לשילוב נשים עוצמתיות מהקהילה האתיופית בפעילות התנדבותית משותפת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה