חדשות

אופקים: תלמידים לומדים לשחות

חדשות29 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

בשלב ראשון, ישתתפו בפרויקט 300 תלמידי כיתות ה' בבתי הספר היסודיים בעיר

אופקים: תלמידים לומדים לשחות
הבריכה באופקים | צילום: באדיבות עיריית אופקים

בקרוב מאוד, יחל פרויקט שחייה ייחודי לתלמידי בתי הספר היסודיים באופקים, במסגרתו ישתתפו בתחילה תלמידי כיתות ה' ב-10 שיעורי שחייה כפולים. ל"שבע" נמסר, שהשיעורים יועברו בידי מורי ומדריכי שחייה מוסמכים בבריכה המקורה של הקאנטרי קלאב בעיר, ויתחלקו למתחילים ומתקדמים.

הרעיון העומד מאחורי הפרויקט בו ישתתפו 300 תלמידים מ-6 בתי ספר הוא לאפשר בסופו של דבר לכל תלמיד לרכוש את מיומנות השחייה. בחודשי הקיץ ישתתפו בשיעורים תלמידי כיתות ו' של כל בתי הספר באופקים.

הפרויקט משותף לעירייה, המתנ"ס ומשרד החינוך, המממן את עלות המדריכים. התלמידים יוסעו בהסעות ייעודיות מבתי הספר שלהם, הודות למימון מינהל החינוך, והשיעורים יתקיימו במהלך יום הלימודים, כחלק ממנו. עלות ההשתתפות בשיעורי השחייה תהיה במחיר סמלי של 50 שקלים לילד.

נאור רוהקר (מנהל הקאנטרי): "בעתיד הלא רחוק אנו מתכננים לפתוח בית ספר לשחייה במסגרת הקאנטרי, שבו נלמד שחייה מקצועית ילדים, נערים ומבוגרים, ואף נשתתף בתחרויות אזוריות וארציות עם קבוצות המתאמנים".

איציק דנינו (ראש הרשות): "בשנים האחרונות קידמנו את פרויקט 'עיר מנגנת', שפתח בפני כל תלמידי בתי הספר באופקים את האפשרות ללמוד לפחות על כלי נגינה אחד, ועתה אנחנו פותחים את לימודי השחייה לכלל התלמידים, מתוך רצון להעניק להם כלים, ביטחון עצמי ומיומנות. לשם כך פתחנו את מתקן הקאנטרי בפני תלמידי בתי הספר היסודיים, סבסדנו את ההסעות, ויצרנו שיתוף פעולה עם משרד החינוך להמשך תקצוב הפרויקט".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה