חדשות

מפעל ההזנה הגדול בישראל הושק בפארק "עידן הנגב"

חדשות29 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

כשבוע לאחר הודעת קרן האימפקט "ברידג'ס" על השקעת 14 מיליון שקלים בחברת ההזנה "נזיד", חנכו השותפים את המפעל החדש של החברה בדרום

מפעל ההזנה הגדול בישראל הושק בפארק "עידן הנגב"
"6 שנים קדימה". מימין לשמאל, משה פאול, סנדרין מונטסמה, ניר זמיר, פאיז אבו סהיבאן, יוסי ניסן ונסאסרה | צילום: שי שמואלי

טקס השקה חגיגי של מפעל ההזנה הגדול ביותר בישראל שהוקם בפארק התעסוקה המשותף "עידן הנגב", התקיים באחרונה בהשתתפות ראשי רשויות באזור, בכירי קרן האימפקט הבינלאומית" ברידג'ס" והיזם הישראלי בדואי אברהים נסאסרה שהקים את המפעל.

ל"שבע" נמסר, שהאירוע התקיים כשבוע לאחר הודעת "ברידג'ס" על השקעת 14 מיליון שקלים בחברת ההזנה "נזיד", חברה לייצור מזון המספקת ארוחות חמות לילדים בבתי ספר וגנים וכן לחברות מובילות בשוק הישראלי וללקוחות פרטיים. "נזיד" הוקמה לראשונה ברהט נסאסרה, שבמקביל ליעדים העסקיים שאף לאפשר פתיחת מקומות תעסוקה לנשים בדואיות שקרוב ל-80 אחוזים מהן מובטלות.

עם צמיחתו, נבנה כעת המפעל מחדש בפארק "עידן הנגב", על שטח של כ-3,000 מ"ר, עם רצפת ייצור בשטח של 1,800 מ"ר. בחודשים האחרונים, מאז החל תהליך ההרצה, מספק המפעל קרוב ל-18 אלף מנות ליום, עם יכולת ייצור מקסימלית של 60 אלף מנות בכל יום. המפעל החדש מאובזר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת כיום בעולם, תחת רישיונות ותקנים מחמירים ביותר ותהליכי ייצור מוקפדים ומבוקרים. הוא מספק קרוב ל-100 מקומות עבודה, רובם מאוישים בידי נשים מהחברה הבדואית.

במהלך הטקס, נשא נסאסרה דברים, ואמר: "הדרך היחידה לדלג מעל הקשיים הקיימים היא ליזום, לדמיין. בתחילת הדרך, ישבתי ודמיינתי לעצמי שבעוד 6 שנים יהיה לי מפעל חדשני ומתקדם, המשלב 100 נשים בתעסוקה הוגנת, מכבדת ומותאמת תרבותית. עכשיו, עם חניכת המפעל וחתימה על הסכם השקעה משמעותי, אני מרשה לעצמי להסתכל שוב 6 שנים קדימה. אנחנו מכבדים את ההווה, אך העתיד הוא זה שמוביל אותנו".

והוא הוסיף: "אני רוצה להודות לקרן 'ברידג'ס' על השותפות והאמון, ראשי רשויות, מנכ"לים של משרדי ממשלה ורשויות ממשלתיות, סגני ראשי רשויות, אנשי עסקים ונציגי המגזר העסקי, נציגי החברה האזרחית, נציגי משרדי הממשלה השונים, חברים וחברות ושותפים נוספים שהולכים איתי לאורך השנים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה