חדשות

מתכוננים לשירות בחיל טנ"א

חדשות29 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

סיור חשיפה והיכרות עם חיל טכנולוגיה ואחזקה לסטודנטים של העתודה הטכנולוגית באר שבע

מתכוננים לשירות בחיל טנ"א
"המשך ההתפתחות". מסיירים בחיל | צילום: באדיבות העתודה הטכנולוגית לתקשוב אמי"ת

הסטודנטים של העתודה הטכנולוגית לתקשוב אמי"ת באר שבע יצאו באחרונה לסיור היכרות וחשיפה עם בסיסי חיל טנ"א (טכנולוגיה ואחזקה), שהוא החיל המאמץ של העתודה. ל"שבע" נמסר, שבמהלך הסיור שהתקיים בגזרת "עוטף עזה", עיר הבהדי"ם ובסיסי ההדרכה של חיל טנ"א, הם נחשפו למגוון הפעילויות של החיל, תוך היכרות עם המסלול אותו יעברו לאחר תהליך החיול והגיוס. את הסיור הובילו רב סרן אורון אמר (הקצין המאמץ של העתודה הטכנולוגית) ומפקדי המסלולים השונים שלומי כהן וברוך גל.

ד"ר ירון נעים (מנהל העתודה): "העתודה הטכנולוגית לתקשוב היא המשך ההתפתחות המתמידה של בית הספר אמי"ת טכנולוגי, ולומדים בה סטודנטים מכל רחבי הדרום. אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם חיל טנ"א, והרצון הוא לחשוף בפני הסטודנטים את המסלול אותו יעברו לאחר סיום לימודיהם כהנדסאים במכללה ואפשרויות שיתוף הפעולה והקידום העומדים בפניהם במהלך שירותם הצבאי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה