חדשות

ראשון בזהירות בדרכים

חדשות25 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

בית הספר דוד בן גוריון באופקים הוא בית הספר המצטיין בארץ בקידום התחום החשוב

ראשון בזהירות בדרכים
בית ספר בן גוריון, אופקים | צילום: באדיבות משרד החינוך, מחוז דרום

כבוד למחוז דרום במשרד החינוך: בית הספר דוד בן גוריון זכה במקום הראשון בארץ בהצטיינות בקידום תחום הזהירות בדרכים. הפרס יוענק לבית הספר מאופקים ולעוד 4 בתי ספר מאשדוד, ראשון לציון, אזור ועפולה על פועלם הייחודי לקידום הבטיחות בדרכים, ההנגשה ובטיחות הילדים בבית ספרם. אירוע הענקת הפרס יתקיים ב-24 בחודש במלון "דן" שבירושלים.

שר החינוך, הרב רפי פרץ: "אני מברך את בתי הספר הזוכים בקידום זהירות בדרכים; כל המציל נפש אחת, כאילו הציל עולם ומלואו. בטיחות ילדינו היא מהדברים החשובים לנו ביותר, ואנחנו במשרד צריכים ומחויבים בהכנסת תרבות נכונה ויעילה של בטיחות בדרכים. תאונות דרכים יכולות להימנע גם בהיבט המניעתי, ולכן מערכת החינוך מקדישה זמן ומשאבים רבים במטרה להפחית עד כמה שניתן מקרים בהם מעורבים ילדים. התכנים מועברים בהסברה, חומרי לימוד וסרטונים אינטראקטיביים לטובת התלמידים. נמשיך לפעול כדי להפחית את פגיעתם של תלמידים; זה בנפשנו".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "שמירה על קדושת החיים והחינוך לבטיחות בדרכים הם מאבני היסוד של המשרד. אנו נמצאים בעידן של תנופה טכנולוגית אדירה, עידן שבו תלמידינו חשופים, בכל רגע נתון, לאלפי הסחי דעת הנאבקים על הקשב והריכוז שלהם. החיבור המחודש של תלמידינו לקרקע, הטיפוח של אחריותם האישית כהולכי רגל, כרוכבי אופניים חשמליים, כנוסעים וכנהגים, הם משימה לאומית מהמעלה הראשונה. נמשיך להיאבק על ביטחוננו בדרכים, וברכות חמות לבתי הספר שזכו; יישר כוח"!

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה