חדשות

הציל חיים בדרך למילואים

חדשות23 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

ליעד אוחנה, פרמדיק איחוד הצלה, הציל היום (שני) חיים של אדם שהתמוטט ברכבת

הציל חיים בדרך למילואים
ליעד אוחנה | צילום: דוברות איחוד הצלה

ליעד המשמש כפרמדיק אזורי של איחוד הצלה באזור באופקים, היה היום בדרכו למילואים בחיל הרפואה, על הרכבת מאופקים לתל אביב כששמע לפתע קריאות לעזרה מהמושב האחורי.

אדם בן 45 לחייו התמוטט והיה מחוסר הכרה. ליעד רץ אליו, בדק לו דופק וזיהה מיד שמדובר במצב של דום לב והחל מיד בביצוע פעולות מצילות חיים. "ביצעתי עליו פעולות עיסוי כשמקביל הנחתי את הסובבים להזעיק עזרה", סיפר אוחנה. "לשמחתי לאחר זמן קצר הדופק שלו חזר והוא שב להכרה מלאה".

צוות אמבולנס שחיכה בתחנת סבידור תל אביב, פינה את המטופל לבית החולים. "אני שמח שבזכות ההכשרה הרפואית שלי הצלחתי להחזיר אדם לחיים". זה מראה את הצורך של רשת המתנדבים של איחוד הצלה, שבכל מקום יהיה איש רפואה זמין שיוכל לבצע פעולות מצילות חיים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה