חדשות

באר שבעי דורש להשמיד את זרעו

חדשות23 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

תושבת בירת הנגב שנכנסה להריון בעקבות קיום יחסי אישות עם צעיר מקומי הטוען שגנבה את זרעו, הגישה נגד הגבר תביעת אבהות

באר שבעי דורש להשמיד את זרעו
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

סיפור יצרי ביזארי וסוער מתרחש בימים אלה בין כותלי בית המשפט לענייני משפחה בבאר שבע, ולא רק. ל"שבע" נמסר, שצעיר תושב העיר קיים יחסי אישות עם תושבת העיר בזמן שהיה מאורס לאחרת. לדאבונו, אותם יחסים הובילו להריון לא רצוי, לפחות מצידו של האיש. לאחר שהאישה עדכנה אותו על ההיריון, סירב הגבר ההמום לקחת כל אחריות על ההיריון כמו גם על הילד, היות שמדובר ב"תרגיל" שנעשה לו, במטרה לסחוט ממנו כספים. לדבריו, כפי שמופיעים בכתב התביעה שהגיש לבית המשפט, האישה טענה בפניו שהיא מוגנת מכניסה להריון, בשעה שבאותה עת ממש היא עברה טיפולי פוריות אצל רופא, בידיעה וכוונה ברורה להיכנס להריון.

לטענת הצעיר, הוא אף הציע לאישה לממן הפלה, ומתוך רצון שלא ייוודע דבר ההיריון לבת זוגו (שהיא כיום כבר אשתו החוקית) הוא אף ביקש להעביר לשותפתו לקיום יחסי האישות סכום כסף נכבד. הגבר הוסיף, שמלבד אותה "גניבת זרע" לדבריו, מחזיק הרופא של האישה שנכנסה להריון בזרעו, אותו גנבה אותה אישה, כדי לנסות לסחוט אותו בעתיד, והוא דורש מבית המשפט להורות על "צו המורה לכל גורם רפואי, בו יימצא שהנתבעת השתמשה בזרעו של התובע לטיפולי הפריה עתידיים, לפיו יושמדו כל תוצרים כאלה מזרעו".

בצר לה, פנתה האישה לעו"ד גיל שחף, מומחה לענייני משפחה ובעל חברת עוה"ד שחף ושות', שלאחר שהגיש בשמה תביעת אבהות נגד הצעיר הגיב: "בשל חיסיון עו"ד – לקוח, אין באפשרותי להתייחס למקרה הספציפי. מה שכן ניתן לומר באופן כללי זה, ששוב רובן של התביעות העוסקות בגניבת זרע נדחות מאחר שלגבר יש אחריות למעשיו. בנוגע לרצונו של האיש לשימוש עתידי בזרעו, הנתבעת תיתן את תשובתה לבית המשפט כמקובל".

עו"ד גיל שחף. "לגבר יש אחריות למעשיו" | צילום: יח"צ

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה