חדשות

קמפוס טכנולוגי חינוכי בבאר שבע בהשקעת ענק

חדשות19 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

ראש העירייה רוביק דנילוביץ' גייס בארה"ב 300 מיליון דולר להקמת הפרויקט

קמפוס טכנולוגי חינוכי בבאר שבע בהשקעת ענק
"בין האנשים". דנילוביץ' בארה"ב | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

במסגרת ביקורו בארה"ב, בימים אלה, גייס ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', 300 מיליון דולר מ-jnf ארה"ב, השותפים והתורמים החשובים לפיתוח הנגב, לטובת הקמת קמפוס טכנולוגי חינוכי בפארק נחל באר שבע. ל"שבע" נמסר, שהקמפוס היוקרתי לטכנולוגיה ולחינוך יכלול מרכז לחינוך ציוני למבוגרים, מרכז טכנולוגי לסטודנטים ותיכון ע"ש אלכסנדר מוס, בו צפויים ללמוד במסגרת תוכנית יוקרתית מאות בני נוער יהודים בגילאי תיכון מרחבי העולם.

החיבור לישראל ייעשה בגיל התיכון, ויותאם באדיקות לצרכים של הנוער שיגיע לישראל, והלימודים במקום יהיו ברמה גבוהה מאוד, אבל לא רק לימודים; הקשר לארץ יגובש דרך ערכים וציונות שיובאו לתלמידים דרך הראש, הרגליים ובעשייה יומיומית, ואדמת מדינת ישראל תהפוך להיות כיתת הלימוד שלהם.

הקמפוס הטכנולוגי חינוכי יעבוד בשיתוף פעולה עם מערכת החינוך בבירת הנגב, המוסדות האקדמיים, פארק ההיי-טק, תנועות הנוער והצעירים, וכמובן יהיה חלק מהקהילה הבאר שבעית.

דנילוביץ': "יד ביד במסע הלאומי לפיתוח הנגב, יחד עם השותפים המדהימים שלנו מ-jnf ארה"ב, שהוא כיום אחד הארגונים הגדולים והמשפיעים, ולקח על עצמו להגשים את הציונות בת זמננו: פיתוח וחיזוק הנגב והגליל, בראייה אסטרטגית לביסוסה של מדינת ישראל. כמה אנרגיות, מאמצים ומשאבים שהם מגייסים לטובת המשימה הלאומית החשובה. במרחק אלפי מיילים ממדינת ישראל (בקצה השני של העולם), נמצאים יהודים עם לב חם ונשמה ענקית, שכל מטרתם לחזק את המדינה האהובה של כולנו. פרויקט הדגל הבא שהם מובילים: הקמפוס הטכנולוגי החינוכי הבינלאומי בבאר שבע, בהשקעה של 300 מיליון דולר, העתיד להביא צעירות וצעירים יהודים מכל העולם ללמוד שנה בבירת הנגב. מדובר בקמפוס שיחבר בין מערכת החינוך בבאר שבע, המוסדות האקדמיים, פארק ההיי-טק והכי חשוב, בין האנשים, בני האדם, והזיקה שלהם לישראל. תודה, עם המון הערכה ל-jnf ולמנהיגים המובילים את החזון: סול ליזרבאום וראסל רובינסון. תודה משפחה יקרה"!

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה