חדשות

שיתוף פעולה ברזילאי

חדשות16 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

נחתם הסכם ערים תאומות בין מרחבים לריו ורדה שבברזיל

שיתוף פעולה ברזילאי
השגריר מארח. מימין לשמאל, חג'ג', שלי וראש עיריית ריו ורדה פאולו דו ואלה | צילום: באדיבות מועצת מרחבים

במסגרת הפעילות של מועצת מרחבים לחיזוק קשרי החוץ שלה והרחבת מעגל הערים התאומות, נחתם באחרונה הסכם ערים תאומות בין המועצה לריו ורדה. ל"שבע" נמסר, שראש המועצה האזורית שי חג'ג' עדכן שהוא חזר מביקור ידידות בריו ורדה, כאשר את הביקור כולו מארח שגריר ישראל בברזיל, יוסי שלי.

"חתמנו על הסכם ערים תאומות מרחבים – ריו ורדה, שיצמיח שיתופי פעולה בתחומים שונים. ריו ורדה הוא אזור חקלאי, דומה לשלנו, ונוכל ליצור יחסי עבודה, בשיתוף ידע וטכנולוגיה בתחום החקלאות", ציין חג'ג' והוסיף: "נפגשנו עם פילנתרופים אוהבי ישראל, וגייסנו כספים לטובת פרויקטים במועצה. משלחת עם החברים מריו ורדה תתארח במועצת מרחבים בינואר הקרוב. היה לנו הכבוד ששגריר ישראל בברזיל, יוסי שלי, ליווה אותנו. התרגשנו לראות את הייצוג המרשים של ישראל ואת האהבה הגדולה כלפיה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה