חדשות

תינוקת בת 9 חודשים בפזורה במצב אנוש

חדשות15 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

"סיפרו לנו שמצאו אותה בתוך דלי מים"

תינוקת בת 9 חודשים בפזורה במצב אנוש
צילום אילוסטרציה: דוברות מד"א

בשעה 18:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פעוטה שמובאת ברכב פרטי לחבירה עם צוות מד״א סמוך לצומת שגב שלום. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח "סורוקה" פעוטה כבת תשעה חודשים במצב אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

חובש בכיר במד"א יאסר אבו רגילה, סיפר: "חברנו לרכב פרטי שהגיע מאחד מיישובי הפזורה עם תינוקת כבת תשעה חודשים. היא הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. בני המשפחה סיפרו לנו שמצאו אותה בתוך דלי מים ומשו אותה מיד. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל ביצוע פעולות החייאה, ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית חולים, כשמצבה אנוש".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה