חדשות

בשורה: תחבורה ציבורית באום בטין

חדשות15 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

ראש המועצה האזורית אל קסום שאום בטין הוא אחד מיישוביה, סלאמה אל אטרש: "מדובר באירוע היסטורי"

בשורה: תחבורה ציבורית באום בטין
"יום חג". התחבורה הציבורית הגיעה לאום בטין | צילום: יח"צ

הבוקר (ראשון) נכנס לראשונה קו אוטובוס ציבורי ליישוב אום בטין שבמועצה האזורית אל קסום, קו 21 של חברת "מטרופולין" (דריג'את – באר שבע), שלו 8 נסיעות יומיות לכל כיוון, ויעבור ב-7 תחנות ביישוב, שהצבתן הושלמה באחרונה בידי משרד התחבורה. ל"שבע" נמסר, שהמהלך ההיסטורי מבוצע במסגרת שיפורים בשירות התחבורה הציבורית בנגב בכלל וביישובי החברה הבדואית, בפרט.

עבור תושבי אום בטין, המונה כ-5,000 נפש, מדובר בשינוי של ממש; עד כה, קיבלו התושבים שירות של תחבורה ציבורית רק מחוץ לתחומי היישוב, ונאלצו ללכת ק"מ רבים עד לתחנת האוטובוס הקרובה.

הנסיעה הראשונה של אוטובוס ציבורי באל קסום – צילום באדיבות המועצה צילום: יח"צ

ראש מועצת אל קסום, סלאמה אל אטראש: "מדובר בשינוי מדהים שישפר באופן ניכר את חייהם של תושבי היישוב, ויגרום להקלה משמעותית בהגעה למקומות העבודה, קבלת טיפול רפואי והתניידות בטוחה במרחב. זהו מהלך היסטורי שאנו מברכים עליו, ומקווים שיהיה הפתיח לקווים נוספים שייכנסו לעוד יישובים בתחומי המועצה".

מ"מטרופולין" נמסר: "אנחנו שמחים להרחיב את שירותי התחבורה הציבורית באזור גם לאום בטין, ובכך להביא בשורה לתושבים, שיוכלו מעתה להתנייד באופן יעיל ונוח יותר. נמשיך לפעול בשיתוף משרד התחבורה למען הנוסעים ומתוך קשב רב לצרכיהם".

צילום: יח"צ

ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, אמיר אסרף: "אנו פועלים כל העת לשיפור השירות והנגשת התחבורה הציבורית ליישובים שבהם אין שירות. אני בטוח שהתושבים המקומיים ישתמשו בשירות החדש, וייחשפו לנוחות השימוש בתחבורה הציבורית".

תושב אום בטין, סלאמה אבו כף: "אחרי שנים שאנשים הלכו ק"מ או חצו כבישים סואנים כדי להגיע לתחבורה הציבורית שתיקח אותם לעבודה, יום כניסת האוטובוס ליישוב הוא יום חג מבחינתנו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה