חדשות

הסבה מקצועית לעובדים בבאר שבע ודימונה

חדשות15 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

קורסים במימון המדינה יופעלו באמצעות "קרן מעגלים" בין היתר בתחומי ניהול פרויקטים בבניין והתקנה ושירות למתקני מיזוג אוויר

הסבה מקצועית לעובדים בבאר שבע ודימונה
יפה ויגודסקי. "סוג של חרדה" | צילום: ריאן פרויס

מדינת ישראל, באמצעות "קרן מעגלים", פותחת החודש מגוון קורסים חדשים באזור הדרום (בין היתר בבאר שבע ודימונה), המאפשרים לעובדים שמוגדרים "עובדים שחוקים" ללמוד מקצוע, במטרה לשדרג את תפקידם או לעבור למקצוע חדש, זאת כדי לתת לעובדים אופק תעסוקתי עד גיל הפרישה ומעבר. ל"שבע" נמסר, שהקורסים מוצעים ללא עלות לעובדים העומדים בקריטריונים (לבדיקת זכאות).

הם יעסקו במגוון תחומים, ביניהם ממונה על בטיחות בעבודה, ניהול פרויקטים בבניין, ניהול מלאי ורכש, התקנה ושירות למתקני מיזוג אוויר, תחזוקה ותיקון סמארט-פונים וטאבלטים, נהג רכב ציבורי עיוני, מורי נהיגה ומורי דרך, תוכנות גרפיות מתקדמות ומזכירות רפואית. מרבית הקורסים מתקיימים לאחר שעות העבודה.

יפה ויגודסקי (יו"ר "קרן מעגלים"): "שחיקה בעבודה היא אחת המגיפות הנפוצות ביותר של המאה ה 21, שכן בעידן המודרני העלייה בתוחלת החיים ואורח החיים האינטנסיבי מעצימים את השחיקה. תופעת השחיקה עולה ככל שהגיל עולה, בעיקר בשל העובדה שבגיל מבוגר קיימת תחושת מיאוס ממקום העבודה הספציפי או מהמקצוע בו העובד עוסק כבר שנים רבות. אחד הגורמים המובילים לשחיקה בגילאי 50+ טמון גם בעובדה שבגיל מאוחר קיים סוג של חרדה מאופק מקצועי אפשרי. מחקרים מצאו שהכשרות מקצועיות לתפקיד חדש או לקריירה שנייה הן דרך בטוחה להילחם בשחיקה. אנו מברכים על כל קורס חדש שנפתח, וממליצים לתושבי הדרום והסביבה לבדוק את זכאותם, להירשם, ולנצל את זכותם".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה