חדשות

כיתת עתידאים במכללה הטכנולוגית באר שבע

חדשות11 בדצמבר 2019    2 דקות
0

עבודה מובטחת בחברת "אלביט" לבוגרי הכיתה ללימודי הנדסאים שתיפתח במכללה כבר במרץ הקרוב

כיתת עתידאים במכללה הטכנולוגית באר שבע
"זה ניצחון לכולם". כיתת עתידאים יוצאת לדרך בטכנולוגית | צילום: באדיבות המכללה הטכנולוגית

חברת "אלביט", עמותת "עתידים", ומה"ט זרוע העבודה של משרד העבודה בשיתוף המכללה הטכנולוגית באר שבע השיקו בימים אלה תוכנית ייחודית במסגרת פרויקט "עתידאים" ללימודי הנדסאי אלקטרוניקה. ל"שבע" נמסר, שהתוכנית תיפתח במרץ 2020 במכללה הטכנולוגית, ותאפשר לצעירים וצעירות ללמוד לתואר הנדסאי אלקטרוניקה, ובסיום התואר להשתלב בעבודה בחברת הענק "אלביט ישראל", במפעלה בערד ובאתרים נוספים בדרום הארץ.

הסטודנטים יהיו זכאים למענק של עד 37 אלף שקלים, תגבור לימודי וליווי אישי. מתכונת הלימודים תהיה מואצת, ותימשך 17 חודשים רצופים בלימודי יום.

תוכנית "עתידאים" הינה מיזם משותף של עמותת "עתידים", קרן "ביחד" של משפחת סטלה ויואל קרסו ומה"ט (המכון להכשרה טכנולוגית) במשרד העבודה, בשיתוף מפעל הפיס. הסטודנטים בתוכנית לומדים במגוון מכללות טכנולוגיות, ובתום הלימודים משתלבים בעבודה בחברות מובילות בתעשייה בישראל.

מנהל מפעל "אלביט" ערד, עדי בן נחום: "מפעל 'אלביט' ערד הינו מפעל הדגל של חברת 'אלביט' לייצור מכשירים וכבלים וחלק משרשרת אחזקת משק הקשר עבור צה"ל ולקוחות החברה השונים. המפעל מחויב למצוינות בתהליכי העבודה, הייצור והתיקונים, ומקדם תהליכי מצוינות תפעולית. כלל העובדים בו לוקחים חלק חשוב בהצלחת המשימה, עובדה המחייבת הכשרה וקורסים לעובדים, שיהיו בעלי מיומנויות לייצר מוצרים בקדמת הטכנולוגיה, ולספק רמת שירות גבוהה ללקוחות" .

נעמי ראם-תרשיש (מנהלת תוכנית "עתידים לתעשייה"): "כיתת עתידאים הנדסאי אלקטרוניקה מחזור מרץ 2020, תיתן מענה משולב לצורך האדיר בהנדסאים בתעשייה וקידום השכלה גבוהה ותעסוקה בקרב צעירי הדרום. זוהי רק כיתה אחת מתוך מערך שלם של מסלולי הנדסאים, בשיתוף מה"ט, שאנו פותחים מדי שנה בכל הארץ לקידום תחום ההנדסאות ומתן השכלה גבוהה ותעסוקה לצעירי הפריפריה הגיאו-חברתית בישראל.

דב פ.תמיר (מנכ"ל המכללה הטכנולוגית): "המכללה מהווה פלטפורמה מדהימה להפיכת הצעירים לאנשי מקצוע המניעים את כל גלגלי התעשייה. היא מאפשרת לצעירים וצעירות לרכוש השכלה מקצועית טכנולוגית שלאחריה ישתלבו בשוק העבודה ובתעשייה. למכללה יש קשר הדוק עם כל תעשיות הדרום, ובאמצעות המסלולים ללימודי ההנדסאים והשתלמויות, מאפשרת לבוגריה לקבל את כרטיס הכניסה לתעשייה".

תאיר איפרגן (מנהלת מה"ט במשרד העבודה): "כיתות בשיתוף מעסיקים דוגמת כיתות עתידאים, מבטיחות לסטודנטים את ההכשרה הטכנולוגית העדכנית ביותר, לצד רכישת ניסיון מעשי ומיומנויות שוק עבודה. אנחנו רואים בכל המחקרים, שהחסם המרכזי להשתלבות בעבודה, במיוחד בסקטור הטכנולוגיה, הוא הקושי במציאת עבודה ראשונה. באמצעות מסלולים אלה, הקושי הזה נפתר. זה ניצחון לכולם: הסטודנטים משתלבים בקלות בעבודה בשכר מכובד, והמעסיק מקבל עובד בעל השכלה וידע רחבים אך גם בעל היכרות עם העבודה והתפקיד, דבר המקצר משמעותית את תקופת החניכה בעבודה החדשה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה