חדשות

מרכז תעסוקה משותף

חדשות9 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

עיריית באר שבע, המועצה המקומית שגב שלום והמועצה האזורית בני שמעון סיכמו להקים את המרכז ביציאה המזרחית מבירת הנגב

מרכז תעסוקה משותף
רוביק דנילוביץ'. לחזור להסדר הקודם | צילום ארכיון: יוסי איטח

חברי ועדת ההנהלה בעיריית באר שבע אישרו באחרונה את ההסכם שנחתם בסוף יולי השנה בין העירייה, המועצה המקומית שגב שלום והמועצה האזורית בני שמעון להקמת מרכז תעסוקה אזורי משותף ל-3 הרשויות בשטח של כ-2,000 דונם.

לחברי הוועדה נמסר, שאזור התעסוקה יכלול מפעלים, מבני ציבור, מרכז לוגיסטי, שירותים ומסחר. לטובת בנייתו תקודם תוכנית בניין עיר (תב"ע). האזור יוקם בשטח השיפוט של מועצת בני שמעון, אך ינוהל במשותף בידי חברה עירונית משולבת בשליטת כל 3 הרשויות, כאשר הון המניות של החברה יתחלק באופן שווה ביניהן.

ב-5 השנים הראשונות יעמוד בראשות דירקטוריון החברה המדוברת ראש עיריית באר שבע, ולקראת סיום כהונתו יחליטו הצדדים על המשך או שינוי מינוי היו"ר. ההסכם נועד לקדם את מטרות העירייה לפיתוח מוקדי תעסוקה ואת פועלה של הרשות כמטרופולין אזורי, תוך שיתוף פעולה עם רשויות נוספות במרחב. את תהליך ההקמה מלווה היועץ המשפטי של חברת "יעדים", עו"ד אודי ערב. מימוש ההסכם מותנה בקבלת אישור משרד הפנים גם להקמתה של חברת הניהול.

"זה רגע היסטורי, כי יש לו גם אמירה בנגב, שיש פה רשות בדואית שעושה איתנו שיתוף פעולה", אמר ראש העירייה רוביק דנילוביץ' בדיון בנושא בהנהלה, והוסיף: "וזה גם יעזור לה כלכלית כדי שהיא תהיה בזכות עצמה, וזה יביא תעסוקה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה