חדשות

הנהלת החמ"ד התארחה באמי"ת טכנולוגי באר שבע

חדשות9 בדצמבר 2019    2 דקות
0

ההנהלה המורחבת של החינוך הממלכתי דתי התרמה בין היתר מהעתודה הטכנולוגית הראשונה בדרום שהחלה בימים אלה את שנת פעילותה השנייה

הנהלת החמ"ד התארחה באמי"ת טכנולוגי באר שבע
"כל העת זזים קדימה". יום ההנהלה באמי"ת | צילום: באדיבות אמי"ת טכנולוגי

יום הנהלה מורחבת של סגל החמ"ד (החינוך הממלכתי דתי) מכל רחבי הארץ התקיים באחרונה בבית הספר אמי"ת טכנולוגי ובעתודה הטכנולוגית אמי"ת בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שבמהלך היום התרשמו חברי הסגל מהעתודה הטכנולוגית הראשונה בדרום שפתחה בימים אלה את שנת פעילותה השנייה, וחנכה את כיתות י"ד שיכשירו את בוגריהן לתואר הנדסאי תקשוב.

לאחר ישיבת ההנהלה, סיירו החברים בבית הספר, ונחשפו לפרויקטים הייחודיים שמקדמים תלמידי המוסד, בין היתר במגמות עיצוב ואדריכלות נוף, עיצוב גרפי, עיבוד מוצר בעץ ובהתמחות החדשה שנחנכה בשבועות האחרונים: עיצוב שיער.

בין המשתתפים בביקור המקצועי היו איתן הכהן (עוזרו של מנהלת החמ"ד ואחראי על תחום המכללות בחמ"ד), מנשה לוינגר (נציג אמי"ת ירושלים), שלמה רחמני (ממקימי העתודה הטכנולוגית בירושלים ומלווה העתודה הטכנולוגית בבירת הנגב מטעם החמ"ד), ציפי הרפנס (מנהלת אמי"ת טכנולוגי באר שבע) וירון נעים (מנהל העתודה הטכנולוגית אמי"ת בירת הנגב).

הכהן סיפר שזהו המפגש הראשון של מנהלי המכללות של החמ"ד לשנת הלימודים התש"פ, ושהוא שמח להכיר ולראות את העשייה בפועל הנעשית בבית הספר אמי"ת טכנולוגי בבאר שבע ובפרט בעתודה הטכנולוגית החדשה.

הרב יורם כהן (רב בית הספר והעתודה הטכנולוגית לתקשוב) אמר: "התכנסנו כאן כדי ללמוד ולשמוע על העתודה הטכנולוגית שהוקמה בתוך בית הספר, ומביאה את הסטודנטים להישגים גבוהים. הצבתם מטרה עם רף גבוה מאוד, ויצא הדבר מן הכוח אל הפועל. אני בטוח שהמקום ימשיך לשגשג, ולתת את האמצעים הטכנולוגיים והחינוכיים; מפה ייצאו מהנדסים רבים".

הרפנס הוסיפה: "במשך שנתיים, ביקרנו ולמדנו יחד עם הנהלת בית הספר על המודלים הקיימים בארץ של עתודות טכנולוגיות, והקמנו מודל ייחודי שיעסוק בשוויון מגדרי בין בנים ובנות בתחום התקשוב, ויקדם תרומה לקהילה ושותפות עם הקהילה. רצינו לייצר מדרג גבוה לבוגרים שלנו, במטרה לשלב אותם אחרי השירות הצבאי במסגרת ראויה, ומשם נולדה העתודה הטכנולוגית לתקשוב. עם הזמן, הבנו שבית הספר והעתודה הם גוף אחד, ואכן העתודה מתנהלת ברוח בית הספר. זו אחת מפריצות הדרך שלנו; אנחנו כל העת זזים קדימה, ומחפשים עוד שיתופי פעולה לקידום הסטודנטים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה