חדשות

יו"ר ועד מנהל ראשון לעמותת "סוויץ'"

חדשות8 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

חבר הנהלת מכון "טריגובוף" הווארד מאיירס, יעמוד בראש הוועד המנהל של העמותה

יו"ר ועד מנהל ראשון לעמותת "סוויץ'"
הווארד מאיירס. יו"ר הוועד המנהל הראשון | צילום יח"צ

בישיבה הראשונה של לאסיפת המייסדים של עמותת "סוויץ'", שהתקיימה באחרונה במרכז "סוויץ'" שבבית "עידן הנגב", נבחר הרכב הוועד המנהל של העמותה, ואושרה מועמדותו של הווארד מאיירס לראשות הוועד המנהל.

ל"שבע" נמסר, שבמקביל משמש מאיירס גם כחבר הנהלה במכון "טריגובוף". בין חברי הוועד המנהל הנוספים שנבחרו, מנכ"ל מכון "טריגובוף" שלום נורמן, מנכ"ל חברת "עידן הנגב" משה פאול, חבר הוועד המנהל של המכון בנג'י מאור ומנכ"לית עמותת "ארץעיר" לשעבר הפעילה החברתית בלה אלכסנדרוב. במהלך הישיבה, קיבלו חברי האסיפה סקירה ממנהל מרכז "סוויץ'" ליאור ניסקי, על פעילות המרכז במהלך תקופת ההרצה בחודשים האחרונים ופרויקטים הנמצאים בשלבי תכנון שונים.

עמותת "סוויץ'" החדשה הוקמה במטרה להפעיל את מרכז "סוויץ'" לקידום והכשרה לתעסוקה מייסודו של מכון הארי אוסקר טריגובוף". העמותה מבקשת לחזק את מגוון האוכלוסיות החיות בנגב בדגש על אוכלוסיות מוחלשות, ולהגדיל את מספר המועסקים מבין תושבי ישראל בגיל העבודה במרחב הנגב ואת מסוגלותם התעסוקתית.

מרכז "סוויץ'" להכשרה וקידום תעסוקה הוקם ביוזמת מכון הארי אוסקר טריגובוף בבית "עידן הנגב", בשיתוף חברת "עידן הנגב" ובסיוע JNF אוסטרליה. המרכז משתרע על פני כ-500 מ"ר, וכולל כיתות לימוד, סדנאות מחשב, קליניקה טיפולית, אולם רב תכליתי, חללי עבודה, משרדים, אודיטוריום וחדרי ישיבות. הוא פועל בהתאם לחזונו של הארי אוסקר טריגובוף לקידום התעסוקה בחברה הבדואית בנגב, זאת לאחר אחד מביקוריו בפארק התעסוקה "עידן הנגב", ומנוהל ביד צוות משותף מהחברה הבדואית והחברה והיהודית.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה