חדשות

"למה עולים לא נשארים פה"?

חדשות8 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

כך תמה חבר הוועדה לקליטת עלייה בעיריית באר שבע אליהו סכטר, שהיו"ר שלה גיל שטכמן החליט להזמין לישיבתה הבאה את ראש העירייה רוביק דנילוביץ', כדי להבין "אם נושא העלייה או עידוד עלייה נמצא בעדיפות של הרשות"

"למה עולים לא נשארים פה"?
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE
יו"ר הוועדה לקליטת עלייה בעיריית באר שבע חבר מועצת העיר גיל שטכמן הודיע בישיבתה האחרונה של הוועדה, שהוא יזמין לישיבתה הבאה של הוועדה לקליטת עלייה בפברואר הקרוב את ראש העירייה רוביק דנילוביץ'.
קודם לכן, הוצגו בפני חברי הוועדה נתונים שונים על תוכניות תעסוקתיות והשכלתיות לעולים בעיר, מהם עלה שאחוזים ספורים בלבד מבוגרי התוכניות נותרים לגור בבירת הנגב.
חבר הוועדה אליהו סכטר, הגיב: "אם הכל כל כך יפה, למה עולים לא נשארים פה?… הטעות במקרו לא במיקרו… אני מציע שאנחנו נזמין ישיבה ולעבוד על התעסוקה ולדבר עם מנהל משאבי אנוש, ולבדוק מה הם צריכים".
שטכמן: "מי שצריך לבוא לפה ולדבר איתנו זה ראש הרשות… מכיוון שאנו צריכים להבין אם נושא העלייה או עידוד עלייה הוא נמצא בעדיפות של הרשות, כי אנחנו יכולים להמשיך לדבר, ובסופו של דבר אנו יכולים להגיע להבנה שהנושא לא בסדר עדיפויות של העיר… התשובות להרבה מהשאלות שלנו נמצאות אצל ראש העירייה; ללא עזרה וללא תקציבים, אנחנו יכולים לשבת פה ולבזבז המון זמן ואנרגיה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה