חדשות

המאמן מגרמניה, הכלבים מבאר שבע

חדשות8 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

מאמן הכלבים בעל השם העולמי רנה בלנק מגרמניה, נתן אימון לכלבים בבירת הנגב במועדון האג'יליטי של חברת "כיוונים"

המאמן מגרמניה, הכלבים מבאר שבע
שיטות חדשות. האימון | צילום: יוני דניאל

כלבי באר שבע נהנו לא מכבר לראשונה מאימון ברמה בינלאומית. ל"שבע" נמסר, שמאמן הכלבים בעל השם העולמי, רנה בלנק מגרמניה, הגיע לבירת הנגב לאימון במועדון האג'יליטי של חברת "כיוונים", החברה לתרבות הפנאי בבאר שבע.

האג'יליטי הוא ספורט כלבני המפעיל את המשתתף ואת כלבו במסלול מכשולים באמצעות עבודת צוות, פקודות, דיוק ומהירות. הספורט, המדמה את מסלול המשוכות של הסוסים, מנתב את האנרגיה של הכלב לכיוונים רצויים, ומשפר את הכושר הגופני שלו ואף את האינטליגנציה של הכלב. בבירת הנגב מובילים את ענף האג'יליטי רוני זיתון וגלעד שטרית יחד עם אגף הספורט של "כיוונים".

חברי המועדון, הן בני האדם והן הכלבים, למדו מבלנק שיטות חדשות, פקודות רלוונטיות ודרכים נוספות להפעיל את הכלב. כולם נהנו מהביקור, וציינו שהם מקווים שבעתיד יתקיימו גם תחרויות ומופעים שיביאו צופים רבים מרחבי הארץ אל הנגב.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה