חדשות

עיריית באר שבע – הדור הבא

חדשות5 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

בתכנון ארוך טווח (כדברי ראש העירייה רוביק דנילוביץ', "זה לא יקרה מחר בבוקר"), מבקשים ראשי הרשות להעביר את רוב משרדי העירייה למגדל משרדים שיוקם במתחם ברגמן שמול בניין הרשות הנוכחי

עיריית באר שבע – הדור הבא
בניין עיריית באר שבע | צילום: דיאגו מיטלברג

עיריית באר שבע תעבור בעתיד הלא קרוב למשכן חדש. כך גילה אתמול (רביעי) בישיבתה החודשית של מועצת העיר, ראש העירייה רוביק דנילוביץ'.

במהלך דיון בהצעתו לסדר של איש האופוזיציה משה ינאי, בעניין חוסר במקומות חנייה ברחבת בניין הרשות וליד מבנים עירוניים נוספים, הודיע דנילוביץ' שברשות מתכננים בטווח הלא קצר (ובלשונו של ראש הרשות, "זה לא יקרה מחר בבוקר"…), להעביר כמעט את כל יחידות העירייה (הפזורות כיום במבנים לא מעטים ברחבי העיר) למגדל משרדים עירוני, שיוקם במתחם קריית ברגמן, בו מצויים בין היתר משרדי מכון התקנים בבירת הנגב.

לדברי דנילוביץ', גשר עילי מעל שדרות שז"ר יחבר את המגדל החדש לבניין הרשות, ש-2 קומותיו הראשונות יהפכו למוזיאון היסטורי עירוני, אולם המועצה ימשיך לפעול בקומה ה-2, והקומה השלישית תשמש את לשכותיהם של הפקידות הבכירה, סגני ראש הרשות וראש העירייה.

לגבי הצעתו של ינאי לבנות חניון תת קרקעי מתחת לחניון הקיים בבניין הרשות, הדגיש מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על, שהעתיקות המצויות מתחת לחניון שהוקם על ואדי יסבכו תוכנית כזו וייקרו מאוד את עלותה.

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה