חדשות

רוצים צהרונים בחנוכה? תשלמו!

חדשות5 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

הורים לילדים המשתתפים בצהרונים בבאר שבע זועמים על דרישתה של חברת "כיוונים" מפעילת הצהרונים להוסיף עוד 180 שקלים עבור צהרוני חנוכה. העירייה: הממשלה לא תקצבה אותנו

רוצים צהרונים בחנוכה? תשלמו!
צילום אילוסטרציה: ingimage

הורים לילדים בבאר שבע הלומדים בצהרונים של חברת "כיוונים", מתלוננים על אי סבסוד של החברה את הצהרונים בחופשת החנוכה.

לדברי כמה מהמתלוננים, "המדינה הייתה מסבסדת לחברת 'כיוונים' את הצהרונים בחגים סוכות, חנוכה ופסח ובחופש הגדול. כרגע, עקב העובדה שאין ממשלה ואין תקציב, 'כיוונים' מבקשת מכל הורה לסבסד את העלות בסך 180 שקלים לילד, בנוסף לתשלום החודשי הקבוע שמשלמים להם על צהרון במהלך חודש רגיל, זאת למרות שבתחילת השנה חתמנו על חוזה איתם שאנחנו לא מוסיפים כסף, והסבסוד של החגים לא אמור לעניין את מי שמשלם על הצהרונים".

והם מוסיפים: "יתרה מזאת, ברשויות אחרות בארץ, כמו אשקלון, נשר, רחובות, דימונה ואופקים, העיריות לקחו על עצמן את הסבסוד, כך שההורים לא יוסיפו שקל, ואפילו ב'בית מוריה' בתי הספר והגנים הדתיים מצאו סבסוד לכך. יש קבוצת ווטס-אפ עם התאגדות פעילה של הרבה הורים מהעיר, שמתכוונים לפנות לכל כלי התקשורת על זה, ולעשות רעש בעניין".

דובר העירייה אמנון יוסף, מסר בתגובה: "לצערנו, ממשלת ישראל לא העבירה את התקציב עליו התחייבה להפעלת הקייטנות בחנוכה. כולנו בחברת 'כיוונים' המפעילה את (ה)צהרונים, מודעים למצב ולחוסר הוודאות הקיים כיום מול משרדי הממשלה.
עם זאת, בניגוד לרשויות אחרות שביטלו את הקייטנות בחופשת חנוכה, ומתוך אחריות, עיריית באר שבע וחברת 'כיוונים' בתיאום עם הנהגת ההורים העירונית, החליטו על הפעלת הקייטנות במתווה של יום ארוך ולמשך 5 ימים. אולם, כדי לאפשר פעילותה התקינה והמלאה ללא פגיעה בילדים, נדרשת השתתפות מצד ההורים".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה