חדשות

10 מלגות לתלמידי הקורס המבוקש

חדשות4 בדצמבר 2019    2 דקות
0

קרן טובול בשיתוף UTECH בית הספר לדיגיטל הפועל במכללה הטכנולוגית באר שבע יחלקו 10 מלגות לתלמידי קורס הדגל של בית הספר "מנהלי מדיה חברתית"

10 מלגות לתלמידי הקורס המבוקש
המכללה הטכנולוגית | צילום: באדיבות המכללה

שיתוף פעולה חדש בין קרן טובול לקידום החינוך והמצוינות ל-UTECH בית הספר לדיגיטל הפועל במכללה הטכנולוגית באר שבע בשיתוף קבוצת "ווב מדיה גרופ" ועמותת "יוצרים ברשת" יביא לחלוקת 10 מלגות מלאות לקורס הדגל של בית הספר ("מנהלי מדיה חברתית") לצעירים תושבי הנגב. ל"שבע" נמסר, שהמלגות יהיו ללומדי מחזור הרביעי שייפתח ב-7.1.20. עד היום, סיימו כ-60 צעירות וצעירים את הקורס, ומרביתם השתלבו בתעשיית הדיגיטל המבוקשת שנמצאת בצמיחה מתמדת באזור הנגב ובכלל.

מלגות הלימוד מיועדות לצעירים מהדרום, בוגרי שירות צבאי מלא ושאינם יכולים לממן את הלימודים בעצמם. יום חשיפה לקורס ולתוכנית המלגות יתקיים ביום שני הקרוב ה-9 בחודש ב-17:30 במכללה הטכנולוגית. ניתן להירשם ליום באמצעות אתר המכללה או אתר UTECH בית הספר לדיגיטל.

קורס "מנהלי מדיה חברתית" מיועד למי שרוצה להשתלב באחת מחברות הפרסום או בתפקידי דיגיטל ושיווק בארגונים גדולים. הקורס כולל סקירה של עולמות הפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, קידום אורגני וממומן, כתיבת תוכן, קופי-רייטינג וכלים יישומיים לניהול המדיה החברתית. הלימודים מתנהלים במרחבי לימוד טכנולוגיים חדשניים בטכנולוגית. בית הספר פועל בשיתוף משרדי הפרסום המובילים בדרום, עימם גם מתקיימים קשרי השמה בכל הקשור לבוגריו.

המשנה למנכ"ל המכללה יעקב דור, סיפר ששיתוף הפעולה עם קרן טובול הוא בשורה אמיתית לצעירות ולצעירים בנגב: "אנו רואים בבירור את נתוני ההשמה הגבוהים של המחזורים הקודמים ואת הצמיחה הגדולה בתחום הדיגיטל במטרופולין באר שבע. העובדה הזו בשילוב עם המלגות שיחולקו בידי הקרן, מציעה הזדמנות אמיתית לצעירות ולצעירים בנגב שרוצים לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר יחסית ובאופן מקצועי ומקיף. אני מודה לקרן טובול על השותפות החשובה הזו".

מנכ"ל קבוצת "ווב מדיה גרופ" קובי סלע: "היתרון הכי גדול של קורס 'מנהלי מדיה חברתית' הוא היכולת להשתלב בתעשייה מבוקשת עם שכר גבוה באופן יחסי מהממוצע, לאחר הכשרה מקצועית ממוקדת וקצרה של מספר חודשים. בגלל השינויים התכופים בעולם הדיגיטל, מתעדכנים הלימודים כל הזמן, והופכים את הבוגרים הטריים לנכס משמעותי עבור חברות הדיגיטל בארץ".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה