חדשות

למען צעירי הנגב

חדשות4 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

צעירים רבים באזור, בין היתר בבאר שבע, השתתפו בשבוע הפתוח של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל

למען צעירי הנגב
"ממש ליד הבית". השבוע הפתוח בנגב | צילום: באדיבות המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל

המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ממשיך לפעול למען צעירי הנגב, בין היתר, בבאר שבע, אופקים, דימונה, ערד ונתיבות, וקיים באחרונה שבוע פתוח, במסגרתו נהנו צעירי האזור מהרצאות של ברהנו טגניה, מרסל מוסרי, אפרת בן יצחק ודורון צברי, מופעים של יובל אברמוביץ' ו"אחיות במה" ועוד מגוון פעילויות ממש ליד הבית.

ל"שבע" נמסר, שהשבוע נערך כחלק ממהלך ארצי שבו מאות אלפי צעירים ביותר מ-60 מרכזי צעירים בנגב ובגליל ובפריפריה החברתית נהנו מהופעות, אירועי תרבות, פעילויות למשפחות צעירות והרצאות נודדות של מיטב המרצים, לצד ייעוץ תעסוקתי ופיתוח קריירה, סדנאות יזמות, סדנאות לאמהות צעירות, ייעוץ וימי הכוונה לסטודנטים ולחיילים משוחררים וכו'. בין הפעילויות המובילות, התקיימה הופעה של גיא ויהל, סדנת אומן עם חנן בן ארי, הופעת סטנד אפ של קובי מימון, הרצאות נודדות של ברהנו טגניה, רון קופמן, דורון צברי, מרסל מוסרי ועוד.

אריאל משעל (מנכ"ל המשרד): "חיזוק החברה הצעירה בפריפריה הוא יעד. הצעירים הם מנוע הצמיחה שמייצר קהילה חזקה ומנהיגות מקומית, ואין כל סיבה שצעיר שגר בפריפריה לא ייהנה מאירועי תרבות ופנאי ממש ליד הבית, בדומה לצעירים במרכז הארץ. על כן, המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל הקים יותר מ-60 מרכזי צעירים המעניקים לצעירים בפריפריה מענה מקיף בתחומי פיתוח קריירה ויזמות, פנאי וקהילה, ובמהלך השבוע הפתוח התקיימו במרכזי הצעירים מגוון פעילויות ייעודיות שאיפשרו לצעירים להיחשף למה שמחכה להם לאורך כל השנה במרכזי הצעירים, וליהנות משלל פעילויות ממש ליד הבית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה