חדשות

פחות דוחות על נהיגה ברמזור אדום בבאר שבע

חדשות2 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

ב-2018 רשמה המשטרה 715 דוחות לנהגים שחצו צומת באור אדום בבאר שבע לעומת 724 דוחות בשנה שלפניה

פחות דוחות על נהיגה ברמזור אדום בבאר שבע
דרושות עוד מצלמות. צומת באור אדום | צילום אילוסטרציה: עמותת "אור ירוק"

ירידה מתונה של כאחוז במספר הדוחות שרשמה המשטרה לנהגים שחצו צומת באור אדום בבאר שבע: ל"שבע" נמסר, שב-2018 נרשמו בבירת הנגב 715 דוחות כאלה לעומת 724 בשנה שלפניה.

בכל רחבי המדינה, נהגים רבים לא חוששים להיתפס בידי המשטרה; 26,484 דוחות נרשמו ב-2018 לנהגים שחצו צומת באור אדום (לפי נתוני משטרת ישראל, שהגיעו לידי עמותת "אור ירוק"). בכל יום נרשמים 73 דוחות בממוצע לנהגים שלוקחים הימור על החיים של כולנו. בהשוואה לשנה שלפניה, נרשמה ירידה קלה של כ-230 דוחות, ואילו בהשוואה ל-2016 נרשמה ירידה חדה במספר הדוחות בשיעור של 22 אחוזים.

לפי נתוני "אור ירוק", ישנן 106 מצלמות רמזור בצמתים העירוניים והבינ-עירוניים; 45 מצלמות מוצבות בצמתים העירוניים ו-61 בצמתים הבינ-עירוניים. מבדיקה של העמותה עולה שמתחילת השנה ועד היום נוספו 7 מצלמות רמזור בצמתים העירוניים והבינ-עירוניים, כמו ב-2018 כולה.

ארז קיטה (מנכ"ל עמותת "אור ירוק"): "חציית צומת באור אדום היא אחת העבירות הקשות והמסוכנות שנהג יכול לבצע; אדם שנכנס לצומת באור ירוק בטוח שהצומת פנוי, אך פתאום מגיח רכב, ופוגע בצידו של הרכב בעוצמה רבה. בכל שנה, עשרות בני אדם נהרגים ונפצעים קשה בתאונות דרכים, לאחר שאחד הנהגים נכנס לצומת באור אדום. הפיתרון הוא בהצבת מצלמות רמזור נגד תאונות באופן בולט ומרתיע בצמתים 'אדומים' ומרובי תאונות. נהג שיידע שהוא נכנס לצומת, מצולם, וייקנס בסכום כסף גבוה, לא ימהר לסכן את החיים של כולנו".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה