חדשות

דואגים לעסקים במרחבים

חדשות1 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

נפתח פורום עסקים לקידום קהילה עסקית חזקה במועצה האזורית

דואגים לעסקים במרחבים
"לסייע זה לזה". פתיחת הפורום | צילום: אשר נחמני

משרד הכלכלה באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ומערך מעוף מרחב דרום חגגו באחרונה את פתיחת פורום עסקים מרחבים לקידום קהילת עסקים חזקה במועצה האזורית מרחבים בהובלתו של שי חג'ג' (ראש המועצה) ובשיתוף "מעברים נגב מערבי".

ל"שבע" נמסר, שבאירוע הפתיחה של פורום העסקים שנערך במבועים השתתפו עשרות בעלי עסקים מהאזור שנפגשו עם נציגי מעוף מרחב דרום, נציגים ממעברים נגב מערבי ונציגים מהיחידה הכלכלית במועצת מרחבים. פורום עסקים מרחבים הוא חלק מסדרת פורומים עסקיים מטעם מעוף, שנועדו לקדם שיתופי פעולה, ולחזק את העסקים באזור הנגב המערבי, במסגרת תוכנית הפורומים העסקיים של משרד הכלכלה והתעשייה, הפועל בשיתוף המועצות האזוריות בנגב המערבי. הפרויקט להקמת פורומים פותח במטרה לפעול להגדלת ההזדמנויות העסקיות באזור, לסייע לעסקים בניהול עסק, לקדם שיתופי פעולה, ולעודד את הרכש המקומי.

לביא קייט (מנהל מעוף סניף באר שבע) סיפר ליזמים ובעלי העסקים על מגוון האפשרויות העומדות בפניהם ואלו כלים הם יכולים לקבל כדי להצמיח את העסקים שלהם בעתיד.

אילנה ברקת (מנכ"לית המועצה האזורית מרחבים) שוחחה עם באי הפורום, ודיברה על החשיבות הרבה של פורום המהווה את חוד החנית של העסקים במועצה, פורום אקטיבי, חושב ומניע.

חג'ג' בירך על הקמת פורום העסקים מרחבים: "העסקים במרחבים יכולים לסייע זה לזה ולהיעזר בניסיון ובקשרים של כל אחדמהעסקים, המשותף בינינו רב בהרבה מן המפריד. יש כבר עכשיו תנופה מרשימה בהתפתחות עסקים באזור, ואין לי ספק שהיא תתחזק ותתרחב תודות לפורום העסקים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה