חדשות

סדנת מסאג' לתינוקות בבאר שבע

חדשות28 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

עמותת "בית מוריה" ערכה את הסדנה במעון נווה זאב שלה בבאר שבע

סדנת מסאג' לתינוקות בבאר שבע
חשיבות המגע בגיל הרך. הסדנה | צילום: באדיבות "בית מוריה"

סדנה לאימהות ותינוקות השבוע התקיימה באחרונה במעון נווה זאב של עמותת "בית מוריה" בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שבסדנה למדו האימהות על "מגע ועיסוי לתינוקות", כאשר בתחילתה קיבלה כל אם שמיכה מחממת ומפנקת עם הדפס של התינוק שלה והוראות למגע ועיסוי נכון לילד.

בהמשך, הועברו לאימהות בעזרת תרגול עם התינוקות חשיבות המגע בגיל הרך ושיטות שונות לעיסוי. המשתתפות גם קיבלו כלים משמעותיים להרגעת התינוק לפני השינה, שחרור הילד מעצירות ועוד. בסיום הסדנה, ישבו צוות המעון וההורים לארוחת ערב מפנקת, שהכינו אנשי הצוות בעצמם.

"'בית מוריה' רואה חשיבות רבה בהתפתחות תקינה מהגיל הרך, ולפי מחקרים המגע הוא בעל תרומה רבה להתפתחות תקינה של הילד", סיפרה יעל פינקר (מנהלת המעון). "בגלל החשיבות של המגע והרוך עם הילד, חילקנו לאימהות שמיכות מפנקות איתן הן יוכלו לעטוף את הילדים".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה