חדשות

נציגות לבאר שבע בכנס השלוחים של חב"ד בניו יורק

חדשות28 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

מנהל בית חב"ד בבירת הנגב הרב זלמן גורליק, התכבד במהלך האירוע בקריאת פרק "תהלים" לזכות כל תושבי ישראל

נציגות לבאר שבע בכנס השלוחים של חב"ד בניו יורק
צבא השלוחים. ה-תמונה של האירוע | צילום: באדיבות הרב זלמן גורליק

יותר מ-5,000 שלוחי חב"ד מכל רחבי העולם השתתפו, בתחילת השבוע, בערב ההצדעה העולמי השנתי לשלוחים שהתקיים בניו יורק, במסגרת כינוס השלוחים העולמי. ל"שבע" נמסר, שאורח הכבוד בערב ההצדעה היה דויד פרידמן (שגריר ארה"ב בישראל), שאמר בדבריו שהאחראים על תקומת העם היהודי לאחר השואה הם האנשים הנמצאים כאן באולם, שלוחי הרבי שפזורים בכל פינה בעולם. הערב נפתח בקריאת פרק "תהלים" לזכות כל תושבי א"י לשמירה והצלחה. בקריאה התכבד הרב זלמן גורליק (השליח הראשי של חב"ד בבאר שבע).

עשרות רבני ומנהיגי קהילות מהארץ והעולם השתתפו בכינוס השלוחים העולמי השנתי. הדיונים המשותפים החלו ביום רביעי שעבר, ונחתמו בערב ההצדעה לשלוחי חב"ד ולמפעל השליחות העולמי שלהם.

אחד מאלפים. הרב גורליק בכנס | צילום: באדיבות הרב זלמן גורליק

במהלך הכינוס, שנמשך 5 ימים, נהנו השלוחים ממגוון רחב של סדנאות בנושאים שונים, שיסייעו להם בעבודת השליחות והרבנות במהלך השנה. לא פחות מכך, שמחו השלוחים לפגוש פעם אחת בשנה את חבריהם ועמיתיהם הפזורים בכל רחבי הגלובוס. ביומו השלישי של הכינוס פקדו אלפי השלוחים את ציונו הקדוש של הרבי מלובביטש בשכונת קווינס, ובבוקרו של יום ראשון השבוע התאספו כולם לתמונה הקבוצתית מהמפורסמות בעולם, המצולמת בחזית מרכז חב"ד העולמי – 770.

אחד משיאי אירוע ההצדעה הענק היה טקס ה"ראל קאל", הרגע בו המנחה מכריז את שמות המדינות מהן הגיעו השלוחים לכינוס, כאשר מספר השלוחים בכל מדינה מוצג על המרקעים. ברגע שהכריז המנחה את שמה של המדינה, נעמדו כל השלוחים של אותה מדינה לקול מחיאות הכפיים של כל המשתתפים. "התמונה הקבוצתית", שזכתה בתואר "כל העולם בתמונה אחת", הציגה את אלפי השלוחים הנעמדים לתצלום משותף על רקע חזית הבניין המפורסם 770, כאשר הם יוצרים פסיפס אנושי חסידי מרהיב. הצילום שנמשך דקות ארוכות גורם לכל השלוחים לפצוח בשירה אדירה הסוחפת את כל הנוכחים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה