חדשות

הרצאות משפטיות בוויצו באר שבע

חדשות28 בנובמבר 2019    דקה אחת
1

3 הרצאות מתוך ה-6 המתוכננות יועברו בידי חברת מועצת עיריית באר שבע עו"ד מינה קלמן-חדד

הרצאות משפטיות בוויצו באר שבע
"היה שווה". הקהל בהרצאתו של משה טומי פלדינר | צילום: באדיבות עו"ד מינה קלמן-חדד

סניף "ויצו" בבאר שבע בראשות קרולה צ'אושו יערוך ב-7 החודשים הקרובים 6 הרצאות משפטיות לציבור הרחב (בדמי כניסה סמליים של 10 שקלים להרצאה). ל"שבע" נמסר, ש-3 מההרצאות יינתנו בידי חברת מועצת העיר ויו"ר ועדת ההתנדבות במועצה עו"ד מינה קלמן-חדד, שהיא גם מגשרת המתמחה בדיני משפחה, צוואות, ירושות ונדל"ן.

עו"ד קלמן-חדד מציינת, ש"ההרצאה הראשונה בסדרה היא שלי, ב-3.12 ב-19:00 בסניף שברחוב ויצמן 1. אני כמובן מתנדבת מזה 9 שנים במתן ייעוץ משפטי בימי שלישי ב'ויצו' במסגרת הלשכה המשפטית, שבראשה עומדת עו"ד יהודית מימון. וגם ההרצאות שאני מעבירה הן כמובן בהתנדבות".

והיא מוסיפה: "זו תהיה הרצאה מעניינת וחשובה בנושא 'גירושין לאור חוק יישוב סכסוכים'. אסביר לשומעים מהם משמורת משותפת מזונות קטינים והאם ניתן להתגרש ולהישאר אדם? ההרצאה מגיעה מהפרקטיקה היומיומית של עורכת דין. אני למשל מנפצת בה את התזה שבית הדין הרבני מפלה נשים. לא, ולא ולא. וגם מכוונת לכך שאם מתגרשים, אל תשאירו מתים בשטח, כי פצועים יישארו, והכוונה היא לילדים של הזוגות. הכי חשוב שאנשים יגיעו להרצאות, לי לפחות יש מסר להעביר, ואיני מרוויחה מכך שקל.

קלמן-חדד תעביר כאמור עוד 2 הרצאות: ב-11.2.20 בענייני "כתובה ומרוץ סמכויות בין בית הדין הרבני ובית המשפט" וב-23.6.20 בנושא "הסכמי ממון וידועים בציבור". 3 הרצאות נוספות יינתנו בידי עו"ד שגית שאמי, שהיא גם נוטריון ומגשרת: ב-17.3 היא תרצה על דיני ירושה, ב-20.4 בעניין "דגשים בעריכת צוואות" וב-18.5 על עריכת ייפוי כוח מתמשך וחשיבות המסמך".

בתוך כך, באחרונה נתן קצין החקירות המשטרתי בדימוס משה טומי פלדינר שיחה בסניף בבירת הנגב, שבה הביא סיפורים ממקור ראשון על מה קורה  מאחורי הקלעים בחדר החקירות. עו"ד קלמן חדד מדגישה, ש"ההרצאה הייתה מהולה בהמון הומור שנון תוך העברת סיפורים פיקנטיים מהפרקטיקה של חוקר, היה שווה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • שלי יחימוביץ '
    laramicheal75@gmail.com

    שמי שלי יחימוביץ ', מתל אביב (ישראלי). לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני היינו באחד העשבים עד שהוא סוף סוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם לעולם. ניסיתי להיות חזק רק בשביל הילדים אבל לא יכולתי לשלוט בכאב שמכות את ליבי, לבי התמלא עצב וכאב כי הייתי מאוהבת בבעלי באמת. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל לו תמיד לחזור אלי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אוסגידה יכול לעזור להחזיר פריטים במהירות. אז הרגשתי שאנסה אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. מאז אותו יום נישואינו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אוסגיד. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אוסגיד גלגל כישוף אמיתי וחזק שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדיהם בזמן של צרה, אם אתם כאן ואתם זקוקים לאקס שלך חזרה או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה עוד, צור קשר עם הכישוף החזק הזה עכשיו. הנה כתובת המייל שלו: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp ו- viber בטלפון +2349014523836