חדשות

תעודת סטודנט לאנשים על הרצף האוטיסטי

חדשות26 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

סטודנטים מ"האקדמיה החברתית" של מכללת קיי (תוכנית לאנשים על הרצף האוטיסטי), קיבלו תעודות סטודנט ושי לפתיחת השנה האקדמית

תעודת סטודנט לאנשים על הרצף האוטיסטי
"מפגשים נהדרים בין השיעורים". חברי "האקדמיה החברתית" | צילום: יח"צ

תלמידי התוכנית הייחודית "האקדמיה החברתית" של המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע קיבלו השבוע תעודות סטודנט ומתנת פתיחת שנה של אגודת הסטודנטים במכללה. ל"שבע" נמסר, ש"האקדמיה החברתית" הינה תוכנית לימודים והעשרה מיוחדת לסטודנטים על הרצף האוטיסטי. הסטודנטים מגיעים למכללת קיי פעמיים בשבוע, וזוכים למגוון רחב של הרצאות המיועדות להם, החל מקולנוע ותיאטרון ועד לחינוך סביבתי וחינוך מיני. הורי הסטודנטים מספרים שהתוכנית מעניקה לילדיהם עניין וסיפוק.

ראש "האקדמיה החברתית" ד"ר ניצן כהן: "כל שנה מחדש, אני מתרגשת מפתיחת השנה של 'האקדמיה החברתית'. הסטודנטים ייהנו משנה של למידה ועשייה משותפים. התוכנית מאפשרת לאנשים על הרצף האוטיסטי ללמוד במגוון רחב של קורסים וכמובן לרכוש חברים חדשים. הלימוד במכללה לצד סטודנטים נוספים גורם להם תחושה של סטודנטים רגילים, כמו שאר בני גילם, וזה דבר מדהים".

יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת קיי, אבי בוחבוט "חשוב לנו כאגודה לתת לסטודנטים של 'האקדמיה החברתית' תחושה שהם סטודנטים ככל האחרים, כך שהיה ברור לנו שניתן להם תעודות סטודנט ושי לפתיחת שנה, כמו לכל סטודנט אחר. תוכנית ייחודית זו מייצרת מפגשים נהדרים בין השיעורים ובשעות הפנאי בין סטודנטים מהמכללה לסטודנטים מ'האקדמיה החברתית', כך שכולנו נהנים ויוצאים נשכרים מהתוכנית".

נשיאת מכללת קיי, פרופ' לאה קוזמינסקי בירכה את הסטודנטים מ"האקדמיה החברתית" וסיכמה "אני גאה בכך שמכללת קיי מובילה ומקדמת תוכניות חברתיות רבות למען הקהילה, בהן 'האקדמיה החברתית'. אני מאחלת לסטודנטים שנה של למידה פורייה ומהנה".

כתבות נוספות בחדשות

0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת
0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות

כתיבת תגובה