חדשות

לראשונה באופקים: אוטובוס חשמלי חסכוני ואמין

חדשות26 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

האוטובוס מסוג HIGER של חברת "דן בדרום" הושק בעיר הדרומית

לראשונה באופקים: אוטובוס חשמלי חסכוני ואמין
נסיעה "מחשמלת". האוטובוס החשמלי הראשון | צילום: "דן בדרום"

טקס השקת אוטובוס חשמלי ראשון מסוג HIGER של חברת "דן בדרום" התקיים הבוקר (שלישי) באופקים, זאת בזכות שיתוף פעולה של החברות "דן", "פנדן" ו"פנדום". ל"שבע" נמסר, שהאירוע נערך במעמד ראש העירייתה איציק דנינו, מנכ"ל "דן דרום" ו"דן באר שבע" טל כהן, יו"ר "דן" שמואל רפאל ומנכ"ל "פנדן" (השייכת לקבוצת "ויס" ולחברת "דן") עומר זוהר.

זוהי תחילתה של מהפכה, מאחר שהאוטובוס החשמלי הוא מודרני וטכנולוגי, יתרונותיו הם אמינות וחיסכון, והוא מזהם פחות את הסביבה, ויכול לנסוע 250 ק"מ (יום שלם) ללא הטענה. עלות אוטובוס חשמלי חדש מוערכת בכ-340 אלף אירו, והוא יופעל לראשונה באשכול צפון הנגב ואופקים בפרט ותחילה בקו 2 בעיר.

כהן: "מדי יום, אנו מבצעים באופקים כ-470 נסיעות, ומסיעים יותר מ-180 אלף נוסעים בחודש. זוהי הסנונית הראשונה, ובמהלך השנה הבאה אנחנו מתכוונים להגדיל עוד יותר את צי הרכב החשמלי בעיר. חלק מיעדי החברה הם שיפור מתמיד באיכות השירות ובבטיחות והפחתה בזיהום האוויר. על כן, ברצוני להודות לראש עיריית אופקים איציק דנינו, על התמיכה ופיתרון כל בעיה, וזאת למען מטרה אחת משותפת ותחבורה טובה יותר".

זוהר: "אנו גאים להיות הראשונים המספקים אוטובוס חשמלי עם סוללה להפעלה בדרום הארץ, והשאיפה שלא ירחק היום בו יופעל כל צי האוטובוסים בדרום באוטובוסים חשמליים. זהו חלק מהרצון שלנו להפוך את התחבורה הציבורית בישראל ל'ירוקה', נקייה ובריאה יותר עבור איכות החיים של כל תושבי ישראל".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה