חדשות

פרסום ראשון: בתי הכנסת בבאר שבע ישלמו מים מינואר

חדשות26 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

מנכ"ל תאגיד המים והביוב "מי שבע" מריו לובטקין הודיע על כך לעירייה, בעקבות אי מציאת פיתרון לאופן תשלום חשבונות המים לתאגיד

פרסום ראשון: בתי הכנסת בבאר שבע ישלמו מים מינואר
מנכ"ל "מי שבע" מריו לובטקין. יש לו סיבה לחייך | צילום: דיאגו מיטלברג

עכשיו זה סופי: מתחילת השנה הלועזית שבפתח, 2020, ייאלצו בתי הכנסת בבאר שבע לשלם את חשבונות המים שלהם ישירות לתאגיד המים והביוב "מי שבע", זאת לאחר שלא נמצא פיתרון לאופן תשלום החשבונות.

במכתב שהעביר השבוע מנכ"ל "מי שבע" מריו לובטקין לגזבר העירייה רו"ח תומר ביטון וליועצה המשפטי של הרשות עו"ד חיים טורקל, הזכיר מנכ"ל התאגיד, ש"בהתאם למוסכם בין העירייה לבין התאגיד, הקפיא התאגיד את פעולות האכיפה לגביית חובות המים והביוב של בתי הכנסת בעיר", לדבריו "במסגרת הליך ההידברות שהתקיים בין התאגיד, העירייה, הרב הראשי לעיר ונציגי המועצה הדתית למציאת פיתרון ראוי".

בישיבה האחרונה בין הצדדים בעניין, שנערכה ביולי השנה, סוכם על "נקיטה של מספר פעולות בידי העירייה והמועצה הדתית לצורך ניסיון לקידום הנושא ומציאת פיתרון הולם. למצער, עד למועד זה ולמיטב ידיעת התאגיד, לא חלה כל התקדמות, ואף לא התקבלה בידי התאגיד התייחסות הגורמים הרלוונטיים בדבר אופן תשלום חשבונות המים והביוב של בתי הכנסת לתאגיד".

כדי לסבר את האוזן, ציין לובטקין, ש"בפרק הזמן שחלף ממועד הישיבה הראשונה בנושא שהתקיימה בדצמבר 2018 ועד היום תפחו חובות המים והביוב של בתי הכנסת לסך של כ-750 אלף שקלים, כך שהתאגיד נדרש להתמודד עם חוב בסכום בלתי נתפס לכל הדעות! לצערי, במצב דברים זה לא נותרה בידי התאגיד הברירה אלא לפעול לחידוש פעולות האכיפה והגבייה עם תחילת שנת 2020. כפועל יוצא, עתיד התאגיד לחדש כבר בימים הקרובים את משלוח מכתבי ההתראה לבתי הכנסת".

והוא סיכם: "אבקש להדגיש בהדגשה יתירה, שהתאגיד מצר על כך שלא נמצא עד כה פיתרון הולם לסוגיה. אולם, כפי שניתן להבין מסכומי החוב שהצטברו, אין באפשרותו להתעלם מהנושא, ועליו לפעול לשם גביית סכומים אלו לקופת התאגיד, סכומים שעתידים לשמש להתקנה, שיקום ו/או שדרוג של תשתיות ושירותים לרווחת כלל צרכני התאגיד".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה