חדשות

מנהיגות "מיקרוסופט" מאמי"ת באר שבע

חדשות24 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

תלמידות חטיבת הביניים באולפנת אמי"ת "אוריה" בבירת הנגב נבחרו לתוכנית מנהיגות מייקרוסופט ישראל

מנהיגות "מיקרוסופט" מאמי"ת באר שבע
בין 100 הנבחרים. תלמידות אמי"ת "אוריה" | צילום: אמי"ת

כבוד לרשת אמי"ת בבאר שבע: תלמידות חטיבת הביניים באולפנת אמי"ת "אוריה" (ע"ש דייקמן) בבירת הנגב נבחרו להשתתף בתוכנית מנהיגות ייחודית של חברת "מיקרוסופט ישראל": Teams Leaders .

ל"שבע" נמסר, שבמסגרת התוכנית, אליה התקבלו רק 100 תלמידים מתוך מאות מועמדים מכל רחבי הארץ, יילמד תפעול סביבת הלמידה הטכנולוגית החדשה TEAMS של "מיקרוסופט", ובמסגרת מפגשי למידה במשרדי "מיקרוסופט ישראל" ברעננה יוכשרו כמנהיגי תקשוב בית ספריים ומנטורים להפעלת סביבת הלמידה 365 של החברה ולקידום פרויקטים ממוחשבים בבית החינוך.

השבוע, נערך מפגש הפתיחה של תוכנית המנהיגות במשרדי "מיקרוסופט ישראל" בהשתתפות עשרות תלמידי רשת אמי"ת נבחרים מרחבי המדינה, ביניהם כאמור משלחת תלמידות אולפנת אמי"ת "אוריה" בבאר שבע, בליווי המורה קארין פרץ (רכזת תקשוב באולפנה) ומיריי סורוביץ' (רכזת רשתיות וטכנולוגיה פדגוגית באמי"ת).

סדנת הלמידה נפתחה בסיור במרכז העסקים של "מיקרוסופט ישראל", במהלכו נחשפו התלמידות לטכנולוגיות החדשות ביותר, כגון בינה מלאכותית בשירות הביטחון ואיכות הסביבה והחקלאות, "אינטרנט של הדברים" Internet Of Things – I.O.T – המפעילה בין השאר את תחומי בית חכם ועיר חכמה ושימושים שונים של מציאות מדומה ורבודה בתהליך הלמידה. לאחר מכן, התכנסו התלמידות להתנסות מעשית בסביבת הלמידה החדשנית TEAMS שכללה ביצוע מטלות בשיתוף פעולה קבוצתי.

ארז אוחיון (מנהל חטיבת הביניים באמי"ת "אוריה"): "במסגרת ההתחדשות התורנית, הערכית והפדגוגית באולפנה, חשוב לנו שהתלמידות יהיו שותפות ופעילות. אנו רואים בתוכנית זו נדבך נוסף בתהליך ובנתינת מקום להובלה והנהגה של התלמידות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה