חדשות

רצח נוסף ברהט, המדינה נלחמת בנשק הלא חוקי

חדשות21 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

בזמן שהמשרד לביטחון פנים יוצא במבצע למסירת נשק לא חוקי בחברה הערבית, נרצח נוסף ברהט עקב סכסוך משפחות

רצח נוסף ברהט, המדינה נלחמת בנשק הלא חוקי
אמל"ח שנתפס | צילום ארכיון: דוברות המשטרה

במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות אירוע ירי ברהט. כוחות משטרה החלו בסריקות ונפתחה חקירה. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה עקב סכסוך משפחות.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח "סורוקה" גבר כבן 35 במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה.

כעבור זמן קצר נמסר מבית החולים כי קרבן הירי נפטר מפצעיו.

פראמדיק מד״א ג׳וש ויינשטיין, סיפר: "בכניסה לשכונה חברנו לרכב פרטי, בו שכב גבר בשנות ה-30 לחייו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי ירי בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

בתוך כך, תחת הכותרת "נלחמים בנשק הלא חוקי בחברה הערבית", במשרד לביטחון פנים פתחו במבצע למסירת נשק תוך מתן חסינות מהעמדה לדין.

ביוזמת השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, יחלו ביום ראשון הקרוב משטרת ישראל והמשרד לביטחון הפנים בשיתוף למעלה מ-80 רשויות מקומיות בחברה הערבית, במבצע נוסף למסירת כלי נשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים. המבצע, שיארך שבועיים, הוא חלק מהתכנית הכוללת לחיזוק הביטחון ביישובי החברה הערבית ומדובר בצעד נוסף במאבק לצמצום האלימות במגזר הערבי.

במסגרת המבצע ניתן יהיה למסור נשק ואמצעי לחימה לא חוקי בכ-40 תחנות מרכזיות שיפרסו ביישובים הערבים, בין התאריכים 17.11.19 ל-28.11.19 (מלבד שישי ושבת) בין השעות 10:00 עד 18:00. מוסרי הנשק ואמצעי הלחימה לא יצטרכו להזדהות ולא יינקטו כנגדם הליכים פליליים בגין עבירה של החזקת נשק לא חוקי.

השר ארדן: "במבצע הקודם שיזמתי לא זכינו לצערי לשיתוף פעולה. אך אני מקווה שתחושת החירום בעקבות מספר הנפגעים הרב תוביל אזרחים המחזיקים בנשק לא חוקי למסור הפעם את נשקם ולסייע בכך להפוך את הישובים הערבים לבטוחים יותר. המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל משקיעים משאבים אדירים ופורסים כוחות באופן חסר תקדים על מנת לאכוף את החוק, להילחם בפשיעה בחברה הערבית ולהשפיע על שינוי נורמות באופן שיביא להצלת חיים רבים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה