חדשות

תרגיל התמודדות עם זיהום מים באופקים

חדשות21 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

תאגיד "מי שבע" תרגל התמודדות עם משבר באספקת מים לעיר הדרומית

תרגיל התמודדות עם זיהום מים באופקים
"תובנות מקצועיות חשובות". התרגיל באופקים | צילום: באדיבות "מי שבע"

התמודדות עם אירוע משבר זיהום מים ברחבי העיר אופקים תורגלה באחרונה בתאגיד המים והביוב "מי שבע".
ל"שבע" נמסר, שהתרגיל נועד לשמר ולשפר את כשירות ומוכנות התאגיד ועיריית אופקים להתמודדות נכונה בעת משבר מים, בדגש על התמודדות עם זיהום מים ושיקום תשתיות.

במהלך התרגיל, נבחנה יכולת אספקת מים חלופית לעיר בידי התאגיד במצב בו מתקבלת התרעה על זיהום מאגרי המים.

כחלק מהתרגיל הוצג תרחיש של זיהום מאגרי מים שבגינו מורה משרד הבריאות על עצירת אספקת המים לתושבי אופקים, ונבחנה יכולת "מי שבע" בהיבטים רבים, ביניהם אבחון רמות הזיהום, תקשורת רציפה מול הגופים הרלוונטיים לטיפול והתמודדות עם הזיהום, תיחום אזורי הזיהום והתשתיות המושפעות מכך ואיתור מקור הזיהום וניטרולו. כמו כן, תורגלו בשיתוף עיריית אופקים יכולת ההסברה לכלל תושבי העיר בשקיפות מלאה ובמהירות האפשרית והעברת הנחיות ומסרים באמצעי התקשורת השונים.

מנכ"ל התאגיד, מריו לובטקין: "התרגיל והצלחתו תרמו רבות למוכנות 'מי שבע' לשעת חירום ולשיפור דרכי התגובה. התאגיד אמון על אספקת המים התקינה לערים באר שבע ואופקים הן בשגרה והן בחירום. יצירת ממשקים נכונים ורציפים שלו עם הרשויות המקומיות והגורמים המקצועיים, תתווה את הדרך להתמודדות נכונה בעיתות חירום ואת היכולת לטפל במצבים יוצאי דופן בקצב מהיר ויעיל. מהתרגיל אנו יוצאים עם תובנות מקצועיות חשובות. נמשיך להיערך ולשפר את המוכנות של 'מי שבע' למתן מענה במצבי חירום".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה