חדשות

מנציחים את הספורטאי יוסי שושן

חדשות21 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

אולם הספורט העירוני המוקם באופקים ויכלול גם משחקייה לגיל הרך ייקרא ע"ש איש הכדורגל המנוח שנהרג מפגיעת "גראד"

מנציחים את הספורטאי יוסי שושן
יוסי שושן ז"ל | צילום ארכיון: באדיבות המשפחה

בשבועות הקרובים, ייחנך אולם הספורט העירוני החדש באופקים, בו ייבנו אולמות חוגים ומסלולי אתלטיקה קלה, שיצטרפו למתחם הטניס הקיים, ויהוו את קריית הספורט של העיר. ל"שבע" נמסר, שבאחד המתחמים החדשים מתוכננת להיפתח משחקייה לגיל הרך, המיועדת לבני 3 חודשים עד 9 שנים.

אולם הספורט, שיוקם בסטנדרטים גבוהים במרחב קריית החינוך, ישרת את כלל התושבים, ונמצא בשלבי בנייה והצטיידות אחרונים. הוא יהיה נגיש, והמתחמים שבו ישמשו בשעות הבוקר את תלמידי בתי הספר היסודיים והתיכוניים ובשעות אחר הצהריים יתקיימו בהם חוגים של המתנ"ס ופעילויות מטעמו. האולם ייקרא ע"ש הספורטאי יוסי שושן ז"ל, שנהרג מפגיעת טיל "גראד" באוגוסט 2011.

בקרוב. חלק מהמתקנים באולם הספורט | צילום: באדיבות עיריית אופקים

ואילו המשחקייה מוקמת בעלות של 500 אלף שקלים, בשיתוף המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, ותתפרש על 250 מ"ר. היא תכלול בריכת כדורים, מתחם ג'ימבורי, מתקנים פעילים (כגון בנק, מרפאה, מכולת ותיאטרון בובות), וכן עמדות מולטימדיה, והיא תהווה מקום איכותי להעביר בו את זמן הפנאי של הורים וילדים.

ראש העירייה איציק דנינו: "בשנים האחרונות, אנו משקיעים מחשבה ותקציבים רבים בנושא קידום אורח חיים בריא בעיר אופקים, ובאחרונה אף הצטרפנו למיזם הארצי 'ערים בריאות', זאת מתוך הבנה על חשיבות העניין והרצון להגיע לכמה שיותר תושבים, שייקחו חלק בפעילויות השונות שיוזם המתנ"ס. אני שמח שבקרוב נחנוך את קריית הספורט החדשה בעיר, ובמסגרתה ניתן מענה גם להורים לילדים המחפשים מקום איכותי להעביר בו את זמן הפנאי שלהם במשחק ובחוויה".

כתבות נוספות בחדשות

0

סימון 'גדל בעוטף ובנגב המערבי' יעלה בקרוב...

לראשונה בישראל- למען חקלאי העוטף והנגב המערבי סימון חדש על פירות וירקות  'גדל בעוטף ובנגב המערבי' יעלה בקרוב ברשתות השיווק

חדשות19 במרץ 2024    2 דקות
0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות

כתיבת תגובה