חדשות

מעקב "שבע": הברזיות של שמלה

חדשות20 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

כשנה ורבע לאחר שהעלה את היוזמה, הוצבו ברזיות מים ראשונות בנקודות מרכזיות בבאר שבע למען המתעמלים בעיר המדברית

מעקב "שבע": הברזיות של שמלה
חלוצות. אחת הברזיות הראשונות שהוצבו בבאר שבע | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

כשנה לאחר שסיים את כהונתו כחבר מועצת עיריית באר שבע, יצא לדרך הפרויקט האחרון שהוביל אביעד שמלה כחבר מועצה; כזכור, פרסמנו כאן שיוזם פרויקט ההצללות בגני המשחקים ובפארקים הציבוריים בבירת הנגב סוגר את הקדנציה עם סיכום על פרויקט עירוני חשוב נוסף.

רגע לפני תום כהונת מועצת העיר הקודמת, הוא קבע עם מנכ"לית העירייה אבישג אבטובי, ועם ראש סיעתו במועצה ("דרך חדשה") וראש הרשות רוביק דנילוביץ', על הצבת ברזיות מים בנקודות מרכזיות ברחבי העיר, בעיקר למען המתעמלים בעיר המדברית, כאשר בשנים האחרונות התרבה מאוד מספר תושבי באר שבע, המבצעים פעילות גופנית ברחובות בירת הנגב.

אביעד שמלה. "שמח על מימוש הרעיון" | צילום: ארכיון "שבע"

בנוסף, סיכם שמלה עם דנילוביץ' ואבטובי, שבשדרות מרכזיות בעיר יותקנו קולרים (ברזיות מים קרים, הפועלות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע), שניתן יהיה להרוות באמצעותן את צימאונם של המתעמלים ותושבים אחרים בבירת הנגב, במהלך כל שעות היממה. עם זאת, לנוכח היערכות הבחירות המוניציפליות, החליטו בצמרת העירייה, שהפרויקט ייצא לדרך רק בתחילת הקדנציה הבאה.

ואכן, באחרונה פרסם ראש הרשות בדף ה"פייסבוק" שלו: "רצות ורצים, הולכות והולכים, רוכבות ורוכבי אופניים. יצאנו לדרך עם הצבת קולרים מתקנים לשתיית מים קרים בצירי הספורט ברחבי העיר. ה-2 הראשונים הוצבו בשדרות (טיילת) אימבר, במקטע שבין כיכר המופת הטנק לבאר אברהם. נשמח להמלצתכם, באלו צירים נוספים, שבהם אתם עושים פעילות גופנית, נכון וכדאי להציב אותם, להנאתכם"?

שמלה הביע את שביעות רצונו מביצוע יוזמתו, ואמר ל"שבע" שהוא "שמח על מימוש הרעיון".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה