חדשות

משפחה במעצר

חדשות20 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

הורים ובנם הקטין נעצרו בחשד להחזקת נשק ותחמושת

משפחה במעצר
טיפה בים. חלק מהאמל"ח שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

כחלק ממאבק משטרת ישראל בהחזקת אמל"ח לא חוקי, נערכה אמש (שלישי) פעילות חיפוש ואיתור בשיתוף יחידת הכלבנים של המחוז הדרומי במשטרה בבית בפזורת אל עזזמה שבנגב.

ל"שבע" נמסר, שבמהלך החיפושים נתפסו 2 אקדחים (כלי ירייה: תופי ואקדח מאולתר היורה כדורי m16 טעון) ותחמושת 9 מ"מ ו-5.56 מ"מ. כמו כן, נתפס גם חומר החשוד כסם מסוג קנביס במשקל שלא לצריכה עצמית וכובע זיהוי משטרתי. בסיום החיפוש, נעצרו 3 בני הבית, אם ואב ובנם בן ה-17, והם יובאו היום לבית המשפט.

במשטרת מרחב הנגב מדגישים: "משטרת ישראל ממשיכה במאבקה הנחוש בנגע האלימות והחזקת האמל"ח הלא חוקי, והכל למען ביטחון האזרח הנורמטיבי שומר החוק. אנו קוראים לציבור לנצל את ימי המבצע למסירת נשק תוך מתן חסינות מהעמדה לדין".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה