חדשות

סבתא וסבא חוזרים לספסל הלימודים

חדשות20 בנובמבר 2019    2 דקות
0

הסתדרות המורים משיקה את המכללה הראשונה למורים גמלאים בבאר שבע עם מגוון הרצאות מעולם תוכן מגוון ומעשיר

סבתא וסבא חוזרים לספסל הלימודים
למען הגמלאים. ממתינים לפתיחת המכללה | צילום: עזרא לוי

מכללה ייחודית לגמלאים תיפתח בחודש הבא בבאר שבע בידי הסתדרות המורים. ל"שבע" נמסר, שהמכללה החדשה שתפעל בימי חמישי בבוקר ב"מרכז המורים" תכלול סדרת הרצאות ופעילויות העשרה במגוון תחומים ובהשתתפות טובי המרצים בארץ, העיתונאים עמית סגל, בן כספית ודניאל בן סימון, אורלי וגיא מרוז ועוד. בנוסף, לאורך השנה יזכו "הסטודנטים" השונים בקורסי הכשרה בנושאי סטיילינג, הדרכת דיגיטל, קורס מנהלי קהילות באינטרנט ועוד.

בתוכנית שתצא לדרך כפיילוט ראשוני בבירת הנגב בשם "מכללת אשמורת לגמלאים" יוכלו לקחת חלק בשלב הראשון חברי מועדון הגמלאים של הסתדרות המורים. את המיזם החדשני מובילה מזכ"לית ההסתדרות יפה בן דוד, בשיתוף פעולה הדוק עם מועדון הצרכנות "אשמורת" של הסתדרות המורים ויו"ר הגמלאים הארצי ברוריה שכטר, זאת כחלק מעולם התוכן "אשמורת לגמלאי" ומיזם "אשמורת" שמטרתו להיטיב עם כלל גמלאי ההסתדרות בהיבטים הנוגעים לצרכנות, יוקר מחייה, העשרה, פנאי ועוד, ונרקם בעקבות הרצון להחזיר לגמלאי מערכת החינוך על השנים הרבות שתרמו לטיפוח דור ההמשך של ישראל.

מנכ"ל "אשמורת" ארי שטיינברג מדגיש ש"השאיפה היא להרחיב את פעילות התוכנית ככל שיידרש". לדבריו, יוצע לקהל הגמלאים עולם תוכן מגוון ועשיר שיותאם במיוחד עבורם, שיכלול אף קורסים מקצועיים. שטיינברג הוסיף שאירוע ההשקה של המכללה בבירת הנגב ייערך ב-15 בדצמבר עם הרצאת אורח של עמית סגל "פוליטיקה בעידן הדיגיטלי" ומרצים נוספים.

אחת מגמלאיות ההסתדרות בבאר שבע: "לימדתי במהלך חיי עשרות דורות של תלמידים בעיר, וכפי שתמיד לימדתי את תלמידיי חשוב מאוד להוקיר את העבר כדי לבנות עתיד טוב יותר. אני וחבריי הגמלאים מודים להסתדרות המורים שזוכרים ומוקירים את אלה שכבר שנים לא במערכת, אך הקדישו לה את כל חייהם, יישר כוח"!

ומנכ"ל מועדון הצרכנות מסכם: "'מכללת אשמורת לגמלאים' בבירת הנגב נפתחת מתוך כוונה להכיר טובה לאלה שהשקיעו את מיטב זמנם וחייהם לטובת קידום דורות של תלמידים בעיר. מדובר בציבור יקר, חשוב וצמא לידע, ואני שמח שיש ביכולתנו להחזיר לו ולו במעט על התרומה הרבה לחברה הישראלית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה