חדשות

מסירוב לשרת באגף התקשוב לסיום ההשלמה החילית לקצונה

חדשות17 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

שרון ביאנקי מבאר שבע ניסתה למנוע את שיבוצה לקורס ניהול רשת מחשוב, ועכשיו היא מסיימת את השלמה לקצונה של אגף התקשוב והסייבר

מסירוב לשרת באגף התקשוב לסיום ההשלמה החילית לקצונה
"בתור קצינה תהיה לי השפעה גדולה יותר". שרון ביאנקי | צילום: דו"צ

לאחר שסיימו את קורס הקצינים בבה"ד 1, הגיעו הצוערים מאגף התקשוב וההגנה בסייבר להשלמה חילית בבה"ד 7, בית הספר לקשר תקשוב וסייבר. ל"שבע" נמסר, שמטרת ההשלמה היא להכשיר ולהסמיך מפקדים, כאשר במהלך כ-4 חודשי ההשלמה החילית עברו הצוערים תרגילים בשטח, שיעורים מקצועיים, הכשרות פיקוד, שיחות, הרצאות ופיתוח אישי. הקצינים החדשים עתידים להתחיל את דרכם כמפקדים מובילים באגף.

בין מסיימי הקורס נמצאת שרון ביאנקי, בת 20 מבאר שבע. ביאנקי למדה במקיף רגר, הרחיבה מחשבים ופיזיקה, והשתתפה בתוכנית לנגישות להשכלה גבוהה, במסגרתה למדה רפואה.

היא התגייסה לקורס ניהול רשת מחשוב: "בהתחלה, לא ידעתי מה המשמעות של להיות מנהלת רשת, ואף ניסיתי לשנות את השיבוץ. בסופו של דבר, התגייסתי בראש פתוח, וגיליתי תחום מדהים ששונה ממה שהתעסקתי בו עד כה, ונסגר לי המעגל".

בסיום הקורס היא שובצה לגדוד התקשוב של אוגדת עזה, בו שירתה במשך כשנה: "אהבתי את השירות בגדוד. הגדוד הוא מקום משפחתי, אוהב, חם ומבצעי. כל חיילי הגדוד מאוחדים מאוד, ונמצאים בכוננות מתמדת. שירתתי ככוננית רשת בחמ"ל, והייתי אחראית על הכשירות התקשובית בחדר המלחמה".

וביאנקי מסכמת: "מאז שהתגייסתי, ידעתי שאני רוצה להיות קצינה. רציתי לשאוף למקום הכי גבוה, וידעתי שאני יכולה להמשיך לתת עוד, ושבתור קצינה תהיה לי השפעה גדולה יותר. אני שמחה שיצאתי לקורס, פיתחתי את עצמי מאוד לאורך התקופה, למדתי על עצמי, וחשבתי הרבה על איך אני רוצה להיות כמפקדת".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה