חדשות

נזק כלכלי של למעלה ממיליארד שקלים

חדשות13 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

ניתוח של התאחדות התעשיינים מגלה את עומק הפגיעה הכספית בבעלי העסקים הדרום והמרכז עקב המצב הביטחוני

נזק כלכלי של למעלה ממיליארד שקלים
צילום ארכיון: אילן שי

מניתוח של התאחדות התעשיינים עולה שהנזק הכלכלי לחברות התעשייה בדרום ובמרכז הארץ עד כה, מאתמול בבוקר (שלישי) נאמד ביותר ממיליארד שקלים. ל"שבע" נמסר, שנתון זה מתבסס על אובדן תוצר בהנחה ש-85 אחוזים מהמועסקים במרחב הדרום נעדרים מעבודתם מאתמול ו-65 אחוזים מהמועסקים במרכז נעדרו מעבודתם אתמול בלבד.

הנתון האמיתי גבוה בהרבה, זאת משום האומדן איננו כולל פגיעות ישירות במפעלים, פגיעה ברווחיות ונזקים עקיפים כגון פגיעה במוניטין מול לקוחות בחו"ל וביטול עסקאות בשל אי עמידה בלוחות זמנים.

ההתאחדות עומדת בקשר רציף עם פיקוד העורף, ומפעילה חדר מצב מיוחד בראשות מנהל מרחב הדרום אביב חצבני, הדואג להעביר את הנחיות הפיקוד לחברות, ולטפל בסוגיות נקודתיות.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה