חדשות

המסע המרגש של "כנפיים של קרמבו" לפולין

חדשות10 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

במסע השתתפו גם ילדים עם צרכים מיוחדים מסניף התנועה במועצת בני שמעון

המסע המרגש של "כנפיים של קרמבו" לפולין
"מסע משמעותי". הילדים בפולין | צילום: באדיבות מועצת בני שמעון

המשלחת השביעית של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לילדים עם ובלי צרכים מיוחדים יצאה באחרונה למסע הנגיש השנתי לאתרי הזיכרון בפולין. ל"שבע" נמסר, שבמשלחת לקחו חלק גם ילדים עם צרכים מיוחדים מהסניף של התנועה במועצה האזורית בני שמעון. את המסע המרגש ליוותה רכזת הסניף בת אל וקנין.

במקומות בהם נרדפו והומתו אוכלוסיות הנכים והשונים, צעדו בגאון בני נוער ישראלים מכל הגוונים. במשלחת הייחודית ייצגו בכבוד את סניף בני שמעון של התנועה יובל מגן (בית קמה) ושירה זר (להבים), תלמידות כיתה י"ב בבית הספר "מבואות הנגב". "נאחל להן ולכל המשלחת מסע משמעותי, מלמד ומעורר גאווה", סיכמו במועצה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה