חדשות

מצילים את התאומים של ניקול ז"ל

חדשות5 בנובמבר 2019    2 דקות
0

תושבי הנגב מסייעים לילדיה בני ה-9 שנותרו יתומים. "בואו נסייע להם לחיות את חייהם ללא אב ואם, אך עם הרגשה שהם אינם לבד בעולם"

מצילים את התאומים של ניקול ז"ל
ניקול קבסה ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

ביום שישי האחרון ארעה תאונה קטלנית ברחוב הרצל, הרחוב הראשי באופקים. כשרכב חולף פגע בניקול קבסה (54), שעברה בדיוק את הכביש והרג אותה, בזמן שחזרה מבית מאפה לקנות אוכל לילדיה.

קבסה, שעבדה בחברת "נגב אוקולוגיה", הייתה אם יחידנית והותירה אחריה שני ילדים תאומים בני 9, איתי וטליה, אותם גידלה לבד. כעת, אחותה דבורה קבסה, עתידה לקחת את התאומים תחת חסותה, לטפל בהם ולגדל אותם כמו שניקול ז"ל חלמה.

השבוע הועלה רעיון על מנת שתושבי הנגב, יתרמו ויעזרו למשפחה. מדובר ביוזמה של אנשים המכירים את ניקול קבסה ז"ל, ושמעו על האסון.

"בואו נתרום מכל הלב להשיג לאיתי וטליה השכלה איכותית וחוגים. בואו נסייע להם לחיות את חייהם ללא אב ואם, אך עם הרגשה שהם אינם לבד בעולם. כל סכום יתקבל בברכה ובתודה", נרשם באפליקציית "פיי בוקס", שדרכה ניתן לתרום את הכספים.

לאה קבסה, אחותה של ניקול ז"ל, סיפרה ל"שבע", "ניקול חזרה לגור באופקים לפני תשע שנים, ביחד עם התאומים שלה שהיו בתרומת זרע, כשניקול הייתה בת 45. ניקול מעולם לא התחתנה. היא הייתה אימא מאוד פעילה ואישה שמאוד אהבה תרבות, מוזיקה, לבלות ולטייל ביחד עם הילדים. אנחנו משפחה מאוד מאמינה ומבינים שזה הגורל וככה נקבע. אנחנו לא רוצים שמקרה כזה יחזור. אני מבקשת שהנהגים יזהרו בכבישים, שיהיו ערניים וזהירים, ושיבינו שכשנוהגים ברכב זה יכול להביא אסון גם על מי שאתה פוגע בו וגם על עצמך. היא עברה את הכביש במעבר חצייה ובמקום הכי בטוח. ניקול מאוד הקפידה על זה. היה חשוב לה לשמש דוגמא אישית עבור הילדים שלה. זאת לא סיטואציה קלה מה שאנחנו עוברים ולא יודעים עדיין מה סיבת התאונה. מי שארגן את קמפיין התרומות זאת בחורה שהכירה מילדות את ניקול, שהייתה הבייביסיטר שלה כשהייתה ילדה. היא הבינה שהתאומים נותרו בלי אימא ואבא וזה הגיע מהמקום הזה. אנחנו משפחה שיכולה לתמוך ולגדל את התאומים. ניקול כל החיים שלה עסקה בנתינה. בגלל שמדובר בשני ילדים שצריכים לדאוג לעתיד שלהם, כנראה שאחותנו דבורה שגרה ביחד עם ניקול בשנים האחרונות, תגדל אותם. הם תמיד היו ביחד ונסעו לטיולים משותפים, וזה נראה לנו הכי טבעי שהיא תיקח את הילדים. הייתה בין ניקול ודבורה סוג של צוואה לא כתובה".  ניקול קבסה ז"ל, הותירה אחריה שני תאומים (איתי וטליה), חמישה אחים וארבע אחיות.

יהי זכרה ברוך!

לתרומות: לחצו כאן

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה