חדשות

אות הוקרה למפקד פיקוד הדרום

חדשות5 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

חברי ה-ועד הפועל הציוני בהסתדרות הציונית העולמית העניקו את האות אלוף הרצי הלוי, בגין פועלו לשלום תושבי הדרום

אות הוקרה למפקד פיקוד הדרום
"שרק ילך ויתפתח" | צילום: נעם פיינר

יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית אברהם דובדבני, העניק באחרונה בדמעות של התרגשות אות הוקרה לאלוף פיקוד הדרום הרצי הלוי, זאת בגין פועלו לשלום תושבי הדרום. ל"שבע" נמסר, שדובדבני לחם לצד דודו של האלוף הלוי בקרב בו נהרג, ועל שמו קרוי מפקד פיקוד הדרום הנוכחי.

חברי ה-ועד הפועל הציוני המונים כ-200 צירים מישראל והתפוצות באו לחבק את חיילי ותושבי האזור המכונה "עוטף עזה". במהלך 3 ימי הכנס שהתקיים בבאר שבע, ערך ה-ועד הפועל דיונים, וקיבל החלטות בעלות משמעות לעתיד העם היהודי בתפוצות.

האלוף הלוי אמר לחברים: "חשובה לנו התמיכה שלכם בתושבי ה'עוטף'; נשמח לארח אתכם לעוד הרבה שנים ב'עוטף עזה', שרק ילך ויתפתח".

ה-ועד הפועל הציוני הוא האסיפה הכללית של ההסתדרות הציונית העולמית, יהודים מכל העולם ומכל הזרמים והארגונים, והוא גוף המייצג את כל העולם הציוני בעולם. בין חבריו נמנים אנשים מכובדים מהארגונים והמפלגות "הדסה", "מרצ", "העבודה", "אמונה", "הליכוד העולמי", "המזרחי" ו"התנועה הרפורמית".

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה